شفاف سازی در امور یک تکلیف اعتقادی و اداری است

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شفاف سازی در امور یک تکلیف اعتقادی و اداری است و همچنین موجب افزایش اعتماد جامعه هدف دستگاه‌ها می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حاتم شاکرمی، معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برای مبارزه با رانت خواری، مساله شفافیت دستگاه‌های زیر مجموعه این وزارتخانه را در دستور کار قرار داده چرا که شفاف سازی در امور یک تکلیف اعتقادی و اداری است و همچنین موجب افزایش اعتماد جامعه هدف دستگاه‌ها می‌شود.

وی افزود: 3 جانبه گرایی میان دولت، کارفرما و کارگر یک اصل مهم و ضروری است که با کمک آن می‌توان به اختلافات کارفرمایان و کارگران پایان داد و در دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منجر به ایجاد عدالت اجتماعی و در نهایت تولید بیشتر می‌شود از این رو لازم است.

شاکرمی تصریح کرد: باید میان مدیران تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انسنجام بیشتری وجود داشته باشد، زیرا این امر منجر به حل سریعتر مشکلات می‌شود.

توجه به رونق اشتغال در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تلاش ها برای رونق اشتغال گفت: بخشنامه‌های دایمی برای برخی بخشودگی و تقسیط دراز مدت افراد و کارفرمایان در سازمان تامین اجتماعی وجود دارد که می‌تواند گام مهمی برای تسهیل اشتغال و رفع موانع تولید ایفا کند.

این مقام مسئول ادامه داد: طرح‌های توانمندسازی حاشیه نشینان و رونق طرح‌های اشتغال خانگی در کنار کاهش آسیب‌های اجتماعی سبب افزایش زمینه‌های اشتغال می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار