در مراسم اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی انجام شد؛

رونمایی از بازی «عملیات انهدام نفس‌گیرترین نبرد»

در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی؛ از بازی «عملیات انهدام 3: نفس‌گیرترین نبرد» رونمایی شد.

رونمایی از بازی «عملیات انهدام : نفس‌گیرترین نبرد»به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز دوشنبه دهم تیرماه در سالن بین‌المللی خلیج فارس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهر تهران با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، موزه انقلاب اسلامی و شرکت رسانه گستر بنیسی مراسم رونمایی از بازی رایانه‌ای سه‌بعدی «عملیات انهدام سه: نفس‌گیرترین نبرد»، برگزار شد.


بیشتر بخوانید: بازی رایانه‌ای «سایه روشن تابستان سیاه» روایتگر ترور نافرجام رهبر انقلاب رونمایی شد


این مراسم در حاشیه اختتامیه جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و با حضور سید صادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی‎‌های رایانه‌ای، سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و حبیب داستانی بنیسی بنیانگذار«شركت رسانه‌گستر بنیسی» برگزار شد.

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با سخنرانی دبیر جشنواره سرهنگ حمید حیدری آغاز شد. حیدری با اشاره به آثار ارسالی به جشنواره مختصری پیرامون فرایند انتخاب آثار و کلیت جشنواره توضیح داد. به گفته حیدری در این دوره از جشنواره ۹۰۴ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

در ادامه این مراسم علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی به بحث پیرامون دستاوردها در فضای مجازی و بازی‌های ویدیویی پرداخت و به بازی «عملیات انهدام 3: نفس‌گیرترین نبرد» اشاره کرد که ساخت آن 5 سال به طول انجامیده است.

امیر خوراکیان، معاون محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و رضا تقی‌پور، عضو شورای عالی فضای مجازی از جمله سایر سخنران‌های این مراسم بودند. در پایان و پس از رونمایی از بازی «عملیات انهدام سه: نفس‌گیرترین نبرد» مراسم با اهدای جوایز به برگزیدگان جشنواره به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای مجازی ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار