حضور به موقع و اطلاع رسانی دقیق مرکز کرمانشاه نقطه قوتی بی نظیر برای این رسانه

نمایندگان مجمع نمایندگان استان حضور به موقع و اطلاع رسانی دقیق مرکز کرمانشاه را نقطه قوتی بی نظیر برای این رسانه دانستند .

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،اعضاء مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در دیداری دوستانه بامدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه تجری نماینده مردم سرپلذهاب، قصر شیرین و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی و رییس مجمع نماندگان استان با بر شمردن نقاط قوت رسانه ملی گفت : حضور به موقع و اطلاع رسانی دقیق این رسانه در هنگام زلزله یکی از نقاط قوت این مرکز است.
وی در ادامه افزود: جا دارد در این مرکز فعالیت‌های بیشتری در حوزه دفاع مقدس و نیز فعالیت‌های شاخص که استان را بیشتر در کشور معرفی کند انجام شود.

تجری صدا و سیما را به عنوان یک رسانه فرهنگی در شکل گیری فرهنگ جامعه معرفی کرد و یاد آور شد برای بالا بردن کیفیت برنامه‌های استانی باید خواسته‌های مردم بومی در نظر گرفته شود تا مخاطبین قرابت فکری با این رسانه داشته باشند.

در ادامه حجه الاسلام حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی هم از مدیر کل صدای و سیمای استان خواست تا با بهره گیری از بازماندگان جنگ تحمیلی خاطرات این دوران را برای مردم زنده کند، زیرا این حق مردم ماست که با داشتن ۹۸۰۰ شهید شاهد برنامه‌های بیشتری در این حوزه از شبکه استانی داشته باشند.

جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه ما می‌توانیم کرمانشاه را به جایگاه حقیقی خود برسانیم گفت: عامل موفقیت در هر زمینه‌ای برنامه‌های مسجم در آن حیطه است و ما امیدواریم که بتوانیم با برنامه ریزی صحیح از جشنواره ملی پویانمایی به عنوان فرصتی مغتنم برای استان بهره بگیریم و قابلیت‌های بالفعل و بالقوه استان را به کشور معرفی کنیم
نادری نماینده پاوه و اورامانات نیز در این جلسه با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تاثیر بسزایی در شکل دهی فرهنگ مردمی دارد گفت: به کار بردن گویش‌ها و پوشش‌های محلی در شبکه استانی باعث جذب مخاطب بیشتر برای این رسانه خواهد بود.

مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی و دیگر نماینده مردم کرمانشاه نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های شبانه روزی پرسنل این مرکز گفت: ما برای بالا رفتن کیفیت برنامه‌های مرکز کرمانشاه حمایت همه جانبه خود را از این رسانه اعلام کرده و امید واریم که بتوانیم در جشنواره پویانمایی که در کرمانشاه برگزار می‌شود پتانسیل‌های موجود را از این طریق به کشور نشان دهیم.

افشین امیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه نیز طی سخنانی از جشنواره ملی پویا نمایی و عروسک گردانی را به عنوان بزرگترین رخداد کرمانشاه معرفی کرد و افزود: سال گذشته این جشنواره برای اولین بار در استان همدان و امسال با یاری خداوند در کرمانشاه برای دومین بار برگزار خواهد شد و این نقطه قوتی برای این استان محسوب میشود.

امیری ضمن تاکید بر این امر که تمام توان برای انجام اقدامات اجرایی در برپایی هر چه با شکوهتر این جشنواره به کار گرفته شده است است افزود: اعتبار برپایی این جشنواره از محل اعتبارات ملی تامین شده است.

وی در ادامه تصریح کرد: بیش از ۴ هزار دقیقه آنتن شبکه‌های ملی و فرا ملی در اختیار این جشنواره ملی قرار خواهد گرفت و این یک فرصت بسیار مغتنم برای استان است تا بتوان قابلیت‌های کرمانشاه و شهرستانهایش را به کشور و حتی دنیا بشناساند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در پایان به کار گیری تجهیزات فنی و زیر ساخت‌های به روز را از عوامل مهم بالا بردن سطح کیفی برنامه‌های شبکه استانی زاگرس دانست و از مجمع نمایندگان استان خواست تا حمایت‌های لازم را برای به روز رسانی این تجهیزات داشته باشند .

 

 

انتهای پیام/د

دیداری دوستانه بامدیر کل صدا و سیما

 

برچسب ها: مطبوعات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.