رقابت ۵۷۴۳ داوطلب کاشانی در کنکور سراسری سال ۹۸

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان از رقابت پنج هزار و ۷۴۳ داوطلب در آزمون سراسری سال ۹۸ در این دانشگاه خبر داد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قنبرعلی شیخ زاده نماينده تام الاختيار سازمان سنجش در دانشگاه كاشان، در گفتگو با خبرنگاران گفت: این آزمون در روز‌های پنجشنبه ۱۳ و جمعه ۱۴ تیر ۹۸ در دو نوبت صبح و بعداز ظهر در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان‌های خارجی برگزار می‌شود.

وی، با اشاره به اینکه سه هزار و ۲۶۲ نفر از این داوطلبان زن و دو هزار و ۴۷۲ نفر مرد هستند افزود: ۷۷۵ داوطلب در آزمون سراسری گروه علوم ریاضی و فنی ثبت نام کردند که این آزمون صبح روز پنجشنبه با رقابت ۲۱۰ داوطلب زن و ۵۶۵ داوطلب مرد برگزار می‌شود.

به گفته وی، یک هزار و ۳۴۴ داوطلب (۷۸۵ زن و ۵۵۹ مرد) نیز در گروه علوم آزمایشی علوم انسانی صبح پنجشنبه به رقابت می‌پردازند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه کاشان، برگزاری آزمون گروه آزمایشی هنر در عصر روز پنجشنبه را یادآورشد و افزود: این آزمون نیز با حضور ۸۲۵ داوطلب (۵۲۵ زن و ۳۰۰ مرد) برگزار می‌شود.

دکتر شیخ زاده، بیشترین آمار داوطلبان آزمون سراسری امسال در این دانشگاه را مربوط به گروه آزمایشی علوم تجربی دانست و گفت: دو هزار و ۱۱ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی که صبح روز جمعه برگزار می‌شود ثبت نام کرده اند که یک هزار و ۲۵۰ نفر زن و ۷۶۱ نفر مرد هستند.

وی، اظهارداشت:آزمون گروه زبان‌های خارجی نیز با رقابت ۷۸۸ داوطلب (۵۰۱ زن و ۲۸۷ مرد) در عصر روز جمعه برگزار می‌شود.

به گفته وی، دانشگاه کاشان همچون گذشته با بهره گیری از عوامل اجرائی باتجربه در برگزاری آزمون سراسری و جلب مشارکت سایر ارگان‌های شهرستان کاشان، تمام تلاش خود را در جهت ایجاد شرایط مناسب برای برگزاری آزمون به کار خواهد گرفت تا داوطلبان گرامی در فضایی مناسب به رقابت بپردازند.

انتهای پیام/م

 

برگزاری آزمون سراسری کنکور همزمان با سراسر کشور در کاشان

 
 
برچسب ها: آزمون ، سازمان سنجش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار