رئیس اتاق اصناف مشهد:

نقش اصناف تنها منحصر به حوزه اقتصادی نیست

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: متوسط هر فرد در روز ۳ مرتبه با اصناف مختلف ارتباط دارد که این امر فرهنگ سازی اجتماعی موثر است.

نقش اصناف منحصر در اقتصاد نیست محمود بنانژاد رئیس اتاق اصناف مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: نقش اصناف تنها منحصر به حوزه اقتصادی نیست، متوسط هر فرد در روز ۳ مرتبه با اصناف مختلف ارتباط دارد که این امر می‌تواند در امر فرهنگ سازی اجتماعی موثر واقع شود.

وی تصریح کرد: اصناف جهت بهبود کیفیت تولید برای تمامی واحد‌های صنفی آموزش‌هایی قرار داده است که هم برای تولید کننده و هم مردم به عنوان نقش مصرف کننده می تواند مفید واقع شود.

رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: در بعد اقتصادی چهار رشته تولیدی توزیعی خدماتی و خدمات فنی فعالیت دارند که در مشهد ۱۲۰هزار واحد صنفی و در خراسان رضوی  ۲۲۰ هزار واحد صنفی در حال خدمت رسانی هستند.

بنانژاد افزود: فرهنگ وقف با هدف خاص در حوزه‌های مختلف به‌ خوبی جا افتاده و یکی از وقف‌هایی که با مشارکت اصناف و با مدیریت اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود، وقف علم و فناوری بوده؛ واقفان و طراحان ایده‌های فناورانه صنفی و تجاری با مراجعه به سایت www.vaghfelm.ir می‌توانند ضمن کسب اطلاعات لازم نسبت به ثبت وقف و طرح خود اقدام کنند.

انتهای پیام//ف. غ
 

وقف علم و فناوری در دستور کار اصناف قرار گرفت

برچسب ها: اتاق اصناف ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار