گاز رسانی به روستا‌های چهار دانگه از اولویت‌های شرکت گاز مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: شرکت گاز استان، گازرسانی به روستا‌های چهاردانگه ساری را جزء اولویت‌های خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،احمد پور مدیر عامل شرکت گاز مازندران در بازدید از پروژه‌های گازرسانی منطقه چهار دانگه ساری که با همراهی علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود و بخشدار این منطقه صورت گرفت گفت: در حال حاضر گازرسانی به کلیه روستا‌های منطقه چهاردانگه در قالب ۳۰ پیمان مختلف در حال انجام است.

وی افزود: مبلغ اعتبارات این پروژه‌ها حدود ۱۳۰ میلیارد تومان است که از محل اعتبارت بند (ق) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۹۳ بر اساس مصوبه شورای اقتصاد تامین می‌گردد.

وی گفت: با نهایی شدن پروژه‌های گازرسانی به کلیه روستا‌های چهاردانگه، حدود ۳ هزار خانوار روستایی و بیش از ۶ هزار واحد مسکونی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

وی با تاکید بر نقش و جایگاه گاز طبیعی در بالا بردن میزان رفاه و آسایش خانوار‌های روستایی گفت: گاز عاملی مؤثر در ایجاد مهاجرت معکوس در روستا‌ها و رونق بخشی اقتصاد روستایی است.

احمدپور افزود:در حال حاضر از تعداد ۴۰۹ روستای شهرستان ساری تعداد ۳۱۶ روستا گاز رسانی شده و ۸۳ روستا نیز در دست اجرا می‌باشد.

در این بازدید مدیرعامل گاز مازندران، ضمن شرح روند پیشرفت این پروژه‌ها ، از مساعدت، همراهی و پیگیری مستمر نماینده مردم ساری و میاندورود و بخشدار چهاردانگه در راستای تسریع در عملیات اجرایی این پروژه‌ها تقدیر کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود نیز ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه‌ها، از زحمات و تلاش‌های مدیر عامل و مجموعه کارکنان گاز مازندران تقدیر نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری در زمینه پیشرفت پروژه‌های شهرستان اعلام نمود.
انتهای پیام/س
 


انجام گازرسانی به کلیه روستا‌های چهار دانگه ساری

برچسب ها: شرکت گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار