در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

احتمال ایجاد حلقه سوم ترافیکی در تهران

نژادبهرام گفت: به گفته برخی کارشناسان تهران به حلقه سوم ترافیکی نیاز دارد و برخی هم معتقدند همین دو حلقه کافی است، اما باید خودروهای خارج این دو حلقه را ساماندهی کنیم.

احتمال ایجاد حلقه سوم ترافیکی در تهران

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه شهرهای بزرگ دنیا یک حلقه مرکزی دارند که از ورود خودروهای بزرگ جلوگیری می‌کنند، اظهار کرد: در برخی از شهرها یک حلقه سوم ترافیکی هم وجود دارد، تا وضعیت ترافیکی بهتر کنترل شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا تهران هم نیازمند حلقه سوم ترافیکی است یا خیر؟، افزود: به گفته برخی کارشناسان تهران به حلقه سوم ترافیکی نیاز دارد و برخی هم معتقدند همین دو حلقه کافی است، اما باید خودروهای خارج این دو حلقه را ساماندهی کنیم.


بیشتر بخوانید: هدف شهرداری از اجرای طرح ترافیک جدید مالی نیست/ تهران راهی جز کاهش خودروهای شخصی ندارد


عضو شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه طرح ترافیک جدید توسط شورای ترافیک تصویب شده و شورای شهر فقط وظیفه نرخ گذاری دارد، تصریح کرد: برداشت شخصی من این است که پس از اجرای طرح ترافیک جدید، ترافیک شهر تهران روان‌تر شد، البته این نظر شخصی است که هنوز ارزیابی فنی نشده است.

نژادبهرام با بیان اینکه حداکثر عمر استفاده از خودرو در بیشتر کشورها ۱۰ سال است، گفت: حمل و نقل عمومی باید جایگزین خودروهای شخصی شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mo
۰۸:۵۲ ۱۸ تير ۱۳۹۸
جای این همه پول گرفتن شهرداری بیاد چاله چولهای را بگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۷ ۱۷ تير ۱۳۹۸
هدف اصلی طرح های گرافیکی کنترل آلودگی بود! اما الان سیاستش شده کسب درآمد و پول مردم!! ماشین غیر استاندارد که تولید میکنید خیابان و جاده استاندارد که نداریم، خودروهای بی کیفیت تولید شده را 10برابر قیمت به مردم میفروشید بنزین به خورد ماشین ها میدین ... کل جاده ها و شهر ها را طرح ترافیک بگزارید و خلاص.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۱۷ تير ۱۳۹۸
خسته و ناامیدیم
Iran (Islamic Republic of)
معین
۰۱:۴۳ ۱۶ تير ۱۳۹۸
سلام. بجای حلقه سوم و چهارم درست کردن کیفیت ماشینهارو
بالا ببرید. ماشین های فرسوده را از رده خارج کنید .
ظاهرا عوارض‌ و جریمه‌های حلقه اول و دوم زیر زبان مسئولین
مزه کرده که به فکر حلقه های بعدی افتادن .
Netherlands
ناشناس
۲۰:۱۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
بجای این همه پول گرفتن حق بیمه را کم کنید برای ماشین
Germany
ناشناس
۲۰:۱۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام امروز شهرداری منطقه 15 بودم جهت گرفتن مجوز تجاری برای مغازه ای که 40 سال پیش ساخته شده اصلا چیز عجیبی بهم گفتن هنوز تو شوک هستم گفتن شورای شهر قانون تصویب کرده که هرکس مغازه یا ملک تجاری میخواد ایجاد کنه باید همراهش پارکینگ هم داشته باشه ما که نفهمیدیم منظورشون چی بود و خود کارمندان شهرداری هم حسابی شاکی بودن میگفتن این قانون باعث شده کار مردم لنگ بمونه الان ما موندیم با مغازه ای که 40 سال پیش ساخته شده و بر خیابونه باید از کجا پارکینگ بیاریم
United States of America
ناشناس
۱۹:۴۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
من هفته ای یکباربه پدرپیرم سرنیزدم حالا باید بدون ماشین و باسختی یک ساعتی توراه باشم تابرسم . بعدش هم هول هول برگردم مبا دادیروقت بشه
رفاه من که خیلی کم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
آقا من یه پیشنهادی دارم بیایید یه طرحی بزارید که هرکس پولدار نیست در شهر تردد نکند.
ما که اصلا نمی گیم این طرح هایی که اینا دارند از خودشون در میکنند، فقط به نفع پولدارها و مسئولینه
و بقیه مردم حق زندگی ندارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۱۵ تير ۱۳۹۸
یهویی بگین کل تهران تو طرحه دیگه!
فکر میکنم چند وقت دیگه میگن از در خونه بخواین بیاین بیرون باید پول بدید!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۱۲ ۱۵ تير ۱۳۹۸
هدف شهرداری فقط پول و کسب درآمد است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اين طرح جديد اصلا کارآمد نيست
Iran (Islamic Republic of)
ف.م
۱۳:۲۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
یعنی شما همش به فکر مردمید....حتی موقع خروج از طرح هم هوا آلوده میشه...دود سیاه وسنگین اتوبوسهای خط واحد وماشین های قدیم دولتی و.....اصلا آلودگی ندارن.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اينا چي چيه که من متوجه نيشم بابا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
شما اگر میخواهید بار ترافیک کم بشه برای پلاک هایی غیر از تهران رفت و آمد شون رو کم کنید یه چیزی مثل طرح ترافیک و یا طرح آلودگی هوا و.......فقط برای پلاک های شهرستان که تعدادشان کم نیست.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۲۵ تير ۱۳۹۸
شما هم شمال تشریف آوردین همین رو براتون اجرا میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
خب چرا موندین تهران؟؟ بابا بلند شید برید تو این روستاها زندگی کنید آب و هوای عالی و تمیز و خنک و پاک.دیگه مگه مهمتر از سلامتی هم داریم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
برای پول گرفتن از مردم 50 تا حلقه هم درست میکنن. واقعا طرح مسخره است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۴۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
خسته نباشید
ایده جالبی برا پول در اوردن
این برا مردم آشکار شده که دلشون ن به حال آلودگی میسوزه ن به حال ترافیک
Germany
نا شناس
۱۲:۳۵ ۱۵ تير ۱۳۹۸
یعنی می خواهند از مردم پول بگیرند
Iran (Islamic Republic of)
نورا
۱۱:۵۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
آقایانی که این قانونها رو برای مردم تصویب میکنید، آیا خودتون و هم به این قوانین عمل میکنید؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نورا
۱۱:۵۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
واقعا آدم توی این کشور و بخصوص توی این شهر، هر روز که بیدار میشه یه خبر ناراحت کننده جدید می‌شنوه.نمیدونم تا کجا قراره ادامه داشته باشه. ما مردم سرسختی هستیم که همه این چیزها رو میبینیم و بازهم دوام میاریم. تمام این برنامه ریزی ها هیچ مشکلی رو حل نمیکنه فقط و فقط باعث افزایش فشار به قشر متوسط و ضعیف جامعه میشه.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۵۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
اگه واقعا مسئولان شهرداری دنبال کاهش طرح ترافیک و آلودگی هستند و هزاران دوربین گذاشتن تا از مردم به هر نحوی پول بگیرن و درامد زایی کنن. 2 تا اتوبان همت و حکیم رو بی آرتی بزارن. که مطمئن ام 1000 سال دیگه این کارو نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۱:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام
ظلم شاخ و دم که نداره
مردم را تحت فشار قرار ندهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
من تو شهرداری یه کاره ای بشم اول موتوریای پلاک مخدوش رو جم میکنم و از اونایی که پارک کردن هم شروع میکنم بعدم جلوی حیف و میل پولای کلون مثل زدن زیرگذر به جای پل هوایی و زدن مترو زیرزمینی به جای مترو رو زمینی که دو برابر خرجشه رو میگیرم و طرح فروشی رو هم جم میکنم فقط جریمه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۱:۳۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
فکر کنم سری بعدی سریال گاندو شورای شهر و شهرداری باشد.
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
بله کاملا درسته تهران به حلقه ی سومی دیگر برای درآمدزایی نیاز دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۱۵ تير ۱۳۹۸
معلوم است طرح قبلی یعنی همان زوج و فرد بهتر بود، الان وضعیت آلودگی هوا هم بدتر شده.
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۱۰:۴۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
باسلام به مسولان محترم با اعلام کارشناسی خودتون خودروهای سواری 3درصد سهم آلودگی هوای تهران را شامل میشه پس چطور میشه که برای 13 درصد موتورسوارها و سهم چنددرصدی اتوبوس و دیگر ماشین الات سنگین شهرداری وتمام ارگانها هیچ تصمیمی اتخاذ نمیشه چرا همش ماشینهای سواری و مردم باید زیرفشارواعمال قانون باشند. ومابقی درصدها قانون گریزخواهشا تجدیدنظرکنید.باسپاس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
تهران ديگر جاي زندگي نيست ، زيرا روز به روز بر جمعيت تهران افزوده مي شود ، حمل و نقل عمومي كم و ظرفيت مردم را ندارد ، تمام امكانات رفاهي ، شغلي و بهداشتي در اين شهر متمركز شده در نتيجه شهرداري براي افزايش بار مالي و بودجه خود به دنبال افزايش طرح ترافيك و عوارض در سطح شهر و كارهاي پولساز از مردم است.
Canada
مملی
۱۰:۳۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
آب میخوریم پول باید بدیم،راه میریم باید پول بدیم،نفس میکشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۵ تير ۱۳۹۸
جای این همه اتوبان اگه مترو رو زیاد کرده بودین این همه ترافیک نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
چی بگم واقعا
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۵ تير ۱۳۹۸
تهران دیگه جای زندگی نیست من که دیگه تصمیم گرفتم کوچ کنم به شهرستان بابا خفه شدیم از دود و آلودگی و ترافیک من موندم مردم تهران چطوری طاقت میارن تو این همه ترافیک؟
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۵ تير ۱۳۹۸
تهران دیگه جای زندگی نیست من که دیگه تصمیم گرفتم کوچ کنم به شهرستان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۴۶ ۱۵ تير ۱۳۹۸
کجای این مشکلات رو اصوله که حلقه های ترافیکی مقایسه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۵ تير ۱۳۹۸
هر چی حلقه میخواهید اضافه کنید ولی یکمی فکر به نوع بنزین که در دنیا یورو ۵ یا ۶ و بالاتر هست و خودرو های شما یورو ۳ و فوقش ۴ دارید که اونهم در میزان بالا تردد میکنندنباشید؟! ، بجای اینهمه حلقه ایستگاه های شارژ و خودرو های برقی و هیبریدی و سرویسهای رایگان اتوبوس و مترو بگذارید مردم خودشان میروند سمت رعایت اقتصادی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
باز دوباره میخان پول بکنن از مردم خدایا بسه دیگه واسه همه چی باید پول بدیم حلقه سوم دقیقا دیگه از ورودی تهران شروع میشه دیگه چون همین الان این دو تا طرح که پولی هستن نود درصد تهران رو شامل میشه انقد به مردم فشار نیارین
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۹:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
تنها راه حل مشکلات تهران، جداسازی پایتخت سیاسی و اقتصادی است. با خروج پایتخت سیاسی، حداقل جمعیت تهران نصف خواهد شد. مسئولین لقمه را دور سر خود نپیچانند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۵ تير ۱۳۹۸
وقتی طبق قانون مسخره شهرداری فاصله هر خونه از ایستگاه اتوبوس باید 400 متر باشه معلومه که همه ماشین درمیارن
من نمیدونم اینام زن و بچه خودشونو 400 متر تا رسیدن به ایستگاه را میبرن ؟
به نظر من که صد مترم زیاده چه برسه به 400 متر
کلا شهرداری میگه هیشکی ماشین درنیاره بجز من که برا ماشینا نقشه میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۱۵ تير ۱۳۹۸
فقط مونده راه رفتن مردم توی خیابونها رو پولی کنید خودتون که عوارضی نمی پردازید هر روز برای مردم یه نقشه جدید می کشید.انتخابات شورای شهر بعدی هم دیگه رو میبینیم.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۵۲ ۱۵ تير ۱۳۹۸
من خودم با ماشین کار میکنم از اون روزی که برنامه زوج و فرد رو پایه گذاری کردن این کار اشتباه بزرگی بود و به دنبال این اشتباه اون طرح رو به طرح آلودگی هوا تغییر دادن و شرایط بیشتر برای گرفتن پول از مردم و حالا به ترافیک تهران نگاه میکنیم میبینیم که بهتر که نشده بدتر هم شده ولی مسئولان میگویند ترافیک کمتر شده الودگی هوا کمتر شده ودر کل ابنها اگر به فکر الودگی هوا بودن هیچ وقت سایت تهران من رو ارایه نمیدادن و شماره شبا نمیگرفتن سریع میگن بعد اون ۶روز تقریبی در ماه باید عوارض بدی تا بتونی بروی داخل حلقه دوم اگر پول پرداخت کنی و بروی داخل طرح هوا الوده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۹:۴۷ ۱۷ تير ۱۳۹۸
ماشین واسه کار کردن نیست
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۸:۵۱ ۱۵ تير ۱۳۹۸
حلقه سومو چهارمم آضافه کنید تا پول بیشتری بگیرید
کلا چیزی مونده پولی نکرده باشید؟
Iran (Islamic Republic of)
اوستوراغیان
۰۸:۲۷ ۱۵ تير ۱۳۹۸
لطفا نرخ بیمه نامه ها را هم کم کنید . تهران شده پارکینگ
آخرین اخبار