مدیرکل سیاسی استانداری قم عنوان کرد؛

استان قم آمادگی برگزاری انتخابات تمام مکانیزه را دارد

بابایی گفت:قم با برخورداری از زیرساخت‌های لازم در بخش تجهیزات و نیروی انسانی،آماده برگزاری انتخابات تمام مکانیزه در اسفندماه سال جاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مرتضی بابایی مدیرکل سیاسی استانداری گفت: این پیشنهاد را به شورای نگهبان و ستاد انتخابات کشور ارائه کردیم تا در صورت موافقت، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان قم بر اساس چارچوب‌های قانونی به صورت مکانیزه برگزار شود.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تاکید کردند؛ آرا مردم حق الناس است و به همین خاطر مجریان انتخابات در سراسر کشور و از جمله در استان قم تلاش خواهند کرد تا انتخابات به هر ۲ صورت دستی و مکانیزه در نهایت صحت و سلامت برگزار شود.

وی افزود: در نهایت به عنوان مجریان قانون، هر آنچه را که نهاد‌های بالادستی صلاح بدانند اجرا خواهیم کرد و در این زمینه پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌های لازم بر اساس جدول فعالیت ستاد انتخابات کشور، مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین گفت: فعالیت کمیته‌های ستاد انتخابات استان با ابلاغ احکام اعضا و تشکیل جلسات کارشناسی، آغاز شده است و این روند تا پایان فرآیند برگزاری انتخابات ادامه می‌یابد.

بابایی با اشاره به اینکه انتخابات نماد اصیل مردم سالاری نظام اسلامی است، تاکید کرد: تلاش می‌کنیم نقاط ضعف دوره‌های قبل را شناسایی و برطرف و همچنین نقاط قوت را تقویت کنیم تا شاهد برگزاری انتخاباتی قانون‌مند و باشکوه در قم باشیم.

بر اساس احکام صادر شده از سوی استاندار قم، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری نیز به عنوان دبیر ستاد انتخابات تعیین شدند و اعضای ۶ کمیته امنیتی و انتظامی، پشتیبانی، امور حقوقی، فناوری اطلاعات، اطلاع رسانی و تبلیغات و همچنین حراست و استعلامات در این رابطه کار خود را آغاز کردند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

انتخابات به صورت دستی و مکانیزه در قم برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار