فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

اگر دشمن در ۲۰۰ مایلی تنگه هرمز متوقف شده، به دلیل قدرت بازدارندگی ما است

صباحی‌فرد گفت: دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی ایران قابل آزمایش نیست و اولین اشتباه آنان آخرین اشتباه آنان خواهد بود.

اگر دشمن در 200مایلی تنگه هرمز متوقف شده، به دلیل قدرت بازدارندگی ما استبه گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه) در همایش تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در این نیرو طی سخنانی اظهار کرد: امروز روز افشای حقوق بشر آمریکایی است که باید بر این حقوق بشر آمریکایی مرگ و نفرین فرستاد، ولی آمریکا و ایادی‌اش در منطقه بدانند دیگر قدرت رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را ندارند، زیرا ما سلاح‌های سرّی منحصر به فرد ملت ایران را در اختیار داریم. 

وی افزود: سلاح موثر ما در کنار تسلیحات رزمی فرهنگ الهی ایثار و شهادت، ولایتمداری وحدت و یکپارچگی ملت ایران است. اگر دشمن با فشار حداکثری و حضور نظامی در خلیج فارس رجز خوانی می‌کند و می‌خواهد نیات پلید خود را بر اراده آهنین ملت ایران تحمیل کند، از یک طرف بر طبل جنگ می‌کوبد و از سوی دیگر بر وسعت تحریم‌ها می‌افزاید و از سوی دیگر هم پیشنهاد مذاکره می‌دهد که این امر غیر قابل اعتماد بودن دشمن را نشان می‌دهد. 

صباحی فرد تصریح کرد: اگر دشمن در 200مایلی تنگه هرمز متوقف شده، به دلیل قدرت بازدارندگی ما است. دشمن خوب می‌داند آمادگی رزمی ایران قابل آزمایش نیست و اولین اشتباه آنان آخرین اشتباه آنان خواهد بود.

وی گفت: دشمن خوب می‌داند که قابلیت رزمی ایران قابل آزمودن نیست و اولین اشتباه او آخرین اشتباهش خواهد بود. دشمن جنایتکار امروز با حضور نظامی خود در منطقه و رجزخوانی به خیال خود می‌خواهد ملت با بصیرت ما را اغوا کند؛ اما قطعا این اقدامات همچون گذشته به جایی نخواهد رسید.
 
امیر صباحی فرد با اشاره به موضوع بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم توجه جدی برای اجرایی شدن این بیانیه، خاطرنشان کرد: در سال ٩٨ میخواهیم ثابت کنیم که نیروی پدافند هوایی با اتکا به توان داخلی میتواند در برابر استکبار ایستادگی کند و نسبت به اقدامات دشمن صهیونیستی و مستکبر پاسخگو باشد که نشان دهنده اقتدار ماست.

وی ادامه داد: در پدافند هوایی برای اجرایی شدن فرامین حضرت آقا در بیانیه گام دوم انقلاب ٩ کارگروه را تشکیل داده ایم و انشالله با قدرت این کار را پیش خواهیم برد.
 
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را بسیار مهم و راهبردی دانست و افزود: این بیانیه به دلیل اینکه مخاطب آن جوانان و آینده‌سازان انقلاب اسلامی هستند، بسیار مهم و راهبردی است. نیروی پدافند هوایی ارتش نیز با بیش از ۹۰ درصد کارکنان جوان در میان نیر‌های مسلح کشور، دارای جوان‌ترین نیرو است.

امیر صباحی‌فرد خاطرنشان کرد: نیروی پدافند هوایی در ۱۰ سالی که از تشکیل آن می‌گذرد، دستاورد‌های بسیاری داشته و می‌تواند با بهره‌گیری از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی و بکارگیری ظرفیت جوانان متخصص و متعهد، توان خود در برابر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به اثبات برساند و نقشه‌های آن‌ها را با شکست مواجه کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۸
کاش ناواشون بیان مصادره شون کنیم
آخرین اخبار