بسته اخبار حوادث امروز ۱۲ تیر ماه ۹۸

دستگیری سارق اماکن خصوصی صومعه‌سرا / جان باختن یک نوجوان موتورسیکلت سوار در لاهیجان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۲ تیر ماه ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (چهارشنبه ۱۲ تیر ماه ۹۸) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید:

دستگیری سارق با ۵ فقره سرقت در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا از شناسایی و دستگیری سارق اماکن خصوصی با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا کوهستانی، فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در صومعه‌سرا، ماموران انتظامی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات پلیسی یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر کردند، افزود: در بررسی فنی پلیس متهم ۳۲ ساله به ۵ فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان صومعه‌سرا اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا تصریح کرد: سارق دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است.

سرهنگ کوهستانی با اشاره به نقش مردم در ارتقاء امنیت و کاهش جرائم، از شهروندان خواست به هشدار‌های پلیسی توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

جان باختن موتورسیکلت سوار نوجوان در لاهیجان

رئیس پلیس راهور گیلان گفت: موتورسیکلت سوار ۱۵ ساله قربانی بی‌احتیاطی خود شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی، رئیس پلیس راهور گیلان گفت: برخورد موتورسیکلت با خودروی تیبا در شهرستان لاهیجان یک کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

وی افزود: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف یک دستگاه موتورسیکلت و خودروی سواری تیبا در خیابان خزر شهرستان لاهیجان، بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهنمایی و رانندگی لاهیجان به همراه تیم‌های امدادی به محل حادثه اعزام شد.

رئیس پلیس راهور گیلان اظهار داشت: در این حادثه راننده موتورسیکلت که نوجوانی ۱۵ ساله بود، به همراه ترک نشینی ۱۸ ساله‌اش به علت عدم رعایت حق تقدم عبور با خودروی تیبا به رانندگی مردی ۶۲ ساله برخورد و به علت شدت جراحات وارده راهی بیمارستان شدند.

سرهنگ محمدی با بیان اینکه در این حادثه متاسفانه راننده موتورسیکلت بر اثر شدت جراحات وارده و مرگ مغزی در بیمارستان فوت کرد، گفت: ترک نشنین موتورسیکلت نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان تحت درمان است.

وی خطاب به خانواده‌هایی که موتورسیکلت، این وسیله خطرناک و نا امن را در اختیار فرزندان خود قرار می‌دهند، تصریح کرد: اولین اصل رانندگی با موتورسیکلت استفاده از کلاه ایمنی است و در این حادثه نیز عدم استفاده از کلاه ایمنی جان این نوجوان را گرفت.

رئیس پلیس راهور استان گیلان از خانواده‌ها خواست، نظارت ویژه‌ای بر نحوه رانندگی فرزندان خود داشته باشند و تا از رعایت مقررات از سوی آنان اطمینان حاصل نکردند این وسیله نقلیه خطرناک را در اختیار آنان قرار ندهند تا شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.