معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از شرکت بیش از ۳۵۰ دانش آموز کرمانی در پنجمین مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

حضور بیش از ۳۵۰ دانش آموز کرمانی در پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید محمد حبیب اللهی؛ معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان امروز در حاشیه بازدید از برگزاری مرحله استانی پنجمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی، جشنواره نوجوان خوارزمی با هدف تلفیق نگرش، مهارت و کیفیت بخشی آموزشی و تنوع بخشی به محیط‌های یادگیری هر ساله در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره هرساله از ابتدای سال تحصیلی آغاز و دانش آموزان می‌توانند در یک یا چند محور از ۶ محور جشنواره شرکت نمایند و سپس دانش آموزان در مدرسه فعالیت‌های خود به معرض داوری دبیران محترم قرار می‌دهند و از هر مدرسه یک اثر به مرحله شهرستان و بعد از مرحله شهرستانی از هر محور یک اثر به مرحله استان و بعد از مرحله استانی یک اثر در هر محور به مرحله کشوری معرفی خواهد شد.

حبیب اللهی بیان داشت: بیش از ۹۷ درصد دانش آموزان استان کرمان در مرحله مدرسه‌ای این جشنواره شرکت کردند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه پس از برگزاری مرحله شهرستانی تعداد ۱۹۲ طرح که ۳۵۲ نفر دانش آموز در اجرای آن‌ها نقش آفرینی کردند به مرحله استانی راه پیدا کردند، افزود: بعد از مرحله استانی تعداد ۶ طرح در ۶ محور جشنواره به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

حبیب اللهی، تصریح کرد: مرحله کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی در اواخر مردادماه یا اوایل شهریور ماه ۹۸ در استان اصفهان برگزار خواهد شد.

وی افزود: محور‌های دست سازه‌ها ۶۴ نفر، ادبیات فارسی ۳۲ نفر و ۳۲ طرح، فعالیت آزمایشگاهی ۶۴ نفر در قالب ۳۲ طرح، محور پژوهش ۶۴ نفر در قالب ۳۲ طرح، زبان انگلیسی ۶۴ نفر در قالب ۳۲ طرح و بازارچه ۶۴ نفر در قالب ۳۲ طرح و در مجموع ۳۵۲ نفر به مرحله استانی راه پیدا کرده اند که از این تعداد ۱۱ نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/س

شرکت بیش از ۳۵۰ دانش آموز کرمانی در پنجمین مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
Sh.k
۲۱:۲۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۸
سلام خیلی خیلی متاسفم برای همین کسانی که در مرحله استانی با نادیده گرفتن همه پارتی بازی می کنند و ناحق میرن کشوری و از اون بهتر برای ما اینه که توی کشوری رتبه هم نمیارن. واقعا متاسفم که داوران و ناظرانی رو برای قضاوت انتخاب می کنن که هرچند سواد اندکی دارند بلکه منصف هم نیستند و حق شهرستانی ها رو که صد برابر از خودشون و دانش آموزانشون بهترن رو پایمال می کنند . حالا اطمینان داشته باشید که اینا بالاخره به نتیجه کارشون خواهند رسید و مکافات خواهند شد.
آخرین اخبار