طی پیام‌های جداگانه‌ای؛

حجت‌الاسلام محمدحسنی انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت

حجت‌الاسلام محمدحسنی انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفترئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.
 
به گزارش حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیام‌های جداگانه‌ای انتصاب جانشین ستاد کل نیرو‌های مسلح و رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران را تبریک گفت.

متن پیام‌های تبریک حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، به شرح ذیل است:

«برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی

جانشین محترم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتصاب جنابعالی که از ذخایر انقلاب و نیرو‌های مسلح بوده و دارای سوابق و تجارب ارزشمندی در حوزه‌های فرماندهی و ستادی هستید را به سمت جانشینی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح که نشان از حسن اعتماد حضرت امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا (مد ظله العالی) به جنابعالی می‌باشد را از سوی خود و آحاد کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تبریک گفته و امیدوارم در پیشگاه احدیت باری‌تعالی و در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی موفق و موید باشید.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی»



بنابراین گزارش، متن پیام تبریک به سردار سرتیپ سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین بدین شرح است:

«برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به سمت رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نشان‌دهنده اعتماد رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همچنین تجربیات و توانمندی‌های ارزنده و سوابق انقلابی جنابعالی است را تبریک عرض می‌کنم.

بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشأت گرفته از شخصیتی انقلابی در عرصه‌های مختلف مدیریتی برای پیشرفت و بالندگی شجره طیبه بسیج بوده است.

از خداوند متعال برای شما، همکاران محترم و همه مجاهدان سختکوش این عرصه دوام توفیق تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.



رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

عباس محمدحسنی»

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار