پیکر پاک شهید غلامرضا سلیمی پس از بدرقه‌‌ای باشکوه در زادگاهش روستای سالم آباد بخش دلوار شهرستان تنگستان به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، پیکر مطهر شهید غلامرضا سلیمی که پس از ۳۱ سال به خانه برگشته، عصر امروز از گلزار شهدای دلوار بر دستان مردم شهرستان تنگستان و دیگر نقاط استان تشییع شد و سپس در جوار امامزاده جعفر (ع) روستای سالم آباد زادگاه این شهید بزرگوار آرام گرفت.

پیکر شهید سلیمی یکشنبه به فرودگاه بوشهر انتقال یافت و مراسم تشییع وی سه‌شنبه در بوشهر برگزار شد.

مردم شهر دلوار، روستا‌های اطراف و زادگاه شهید دیروز و امروز به گرمی از این شهید بزرگوار استقبال کردند و آیین وداع با شهید در این مناطق مختلف برگزار شد.

شهید غلامرضا سلیمی فرزند درویش، متولد ۱۳۴۷ در روستای سالم آباد از توابع بخش دلوار شهرستان تنگستان چشم به دنیا گشود و سال ۶۷ در حالی که ۲۰ سال داشت و دخترش سه ماهه بود، در تک دشمن به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید در منطقه زبیدات باقی ماند تا اینکه چندی پیش در عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، تفحص و از طریق وسایل شخصی همراه پیکر، شناسایی شد.

پیکر این شهید والامقام بعد از گذشت ۳۱ سال در جریان عملیات اخیر کمیته جستجوی مفقودین، تفحص و از طریق وسایل شخصی همراه پیکر، شناسایی شد و یکشنبه به فرودگاه بوشهر انتقال یافت.

به گفته مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر این استان ۱۳۰ شهید مفقودالاثر دارد که هنوز خانواده‌هایشان چشم انتظار بازگشت آنان هستند.

انتهای پیام/ک

تشییع پیکر مطهر شهید سلیمی 

برچسب ها: شهید ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.