باشگاه فرهنگی؛

«پدر‌ها و دخترها» را از شبکه دو ببینید/نمایش بالستیک زخم را از دست ندهید

تعطیلات همیشه فرصتی برای بودن کنار خانواده و دوستان است و در این میان تفریحات فرهنگی می‌تواند تجربه خوبی را رقم بزند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تعطیلات آخر هفته همواره فرصت مناسبی است تا در کنار دوستان و اعضای خانواده لحظات شاد و مفرحی را سپری کنیم و کمی از مشغله‌های کاری هفته و ساعات پرترافیک خیابان‌ها در امان باشیم. در این بین تماشای یک فیلم خوب یا دیدن یک تئاتر مناسب می‌تواند گزینه خوبی برای پرکردن اوقات فراغت باشد، اما اگر تصمیم دارید بیشتر در خانه وقت خود را سپری کنید، خواندن یک کتاب یا گوش کردن به موسیقی را از دست ندهید. ضمن اینکه هر کدام از شبکه‌های سیما هم برنامه‌های خاص خود را دارند و شما می‌توانید با فیلم‌های سینمایی آخر هفته همراه شوید.

فیلم سینمایی آخر هفته

در بین فیلم های سینمایی در حال اکران، فیلم «کار کثیف» به کارگردانی خسرو معصومی است، این فیلم درباره کار و مهاجرت است و همانطور که از اسمش پیداست درباره شغلی است که مورد پسند نیست و خاصه به فروش مسکرات در خارج از ایران می پردازد.

پدرام شریفی، الهام نامی، شاهرخ فروتنیان، لوون هفتوان، رضا فیاضی، خیام وقار، مهران نائل، اکبر معززی، نیکان فهیم نیا، کامران فیوضات، مسعود فروتن، آروز ابی زاده، پیام احمدی نیا، ابراهیم عمادی، مهرداد فلاحتگر، حماسه دولتشاهی، رضا یوسفی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

تئاتر آخر هفته

نمایش «بالستیک زخم» به نویسندگی و کارگردانی پیام لاریان درباره دو شخصیت مرتضی و بیژن است، که اسلحه‌ای خریده‌اند تا اقدام  به کشتن کسی کنند اما…

در این نمایش، الهه شه‌پرست، رضا سلیمان‌تاش و مهدی جیرودی ایفای نقش می‌کنند.

«بالستیک زخم» از ششم مردادماه به مدت یک ساعت هر روز غیر از شنبه‌ها، ساعت ۱۸ در کارگاه نمایش اجرا می‌شود.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «پدر‌ها و دخترها» به کارگردانی گابریل ماکینو، جمعه ۱۴ تیر ماه ساعت ۱:۱۵ بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی راسل کورو، آماندا سیفراید و آئورون پُل آمده است: جیک دیویس نویسنده سرشناسی است که همسرش را در تصادف از دست داده است و خود او نیز دچار آسیب روحی شدید شده است و دچار حمله‌های صرع می‌شود. جیک دختر کوچکی به نام کیتی دارد. او به دلیل مشکلاتی که برایش پیش آمده است باید به بیمارستان روانی برود و در مدت درمان کیتی را به خاله اش می‌سپارد. خاله کیتی به او وابسته شده و می‌خواهد حضانت او را برعهده گیرد. مشکلات روحی جیک به طور کامل حل نشده و کتاب جدیدش نیز با انتقاد‌های شدیدی مواجه شده است. او در نهایت موفق می‌شود که حضانت دخترش را حفظ کند و کتاب جدیدش به نام پدر‌ها و دختر‌ها را بنویسد، ولی ...

انتهای پیام/

آخر هفته خود را چطور بگذرانیم؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار