بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey در راه است

شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد: سومین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey تا ۱۶ جولای عرضه خواهد شد.

بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey در راه استبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Assassin’s Creed Odyssey آخرین بازی منتشر شده از سری Assassin’s Creed است که نسبت به نسخه قبلی این سری تواسنت بازخورد بهتری داشته باشد و فروش نسبتا خوبی کرد. این عنوان از زمان عرضه تاکنون سه  بسته الحاقی دریافت کرده است که هر کدام داستانی جدید را به بازی اضافه کردند. البته قابل ذکر است که این بسته‌های الحاقی تنها برای نسخه Legacy بازی عرضه شد و نسخه‌ی ایتاندارد و معمولی از آن محروم بود. اولین بسته الحاقی First Blade نام داشت و به قسمت کمپین بازی اضافه شد، شرکت یوبیسافت  پس از آن بسته الحاقی دوم را با نام  The Fate of Atlantis عرضه کرد. اما به تازگی شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که DLC سوم این بازی تا اواسط این ماه یعنی ۱۶ جولای عرضه خواهد شد.

جزییات بسیار کمی از این بسته الحاقی منتشر شده است اما به نظر می‌رسد آخرین بسته الحاقی این بازی گرافیک و همچنین داستان بسیار جذابی را به بازی کند. اولین بسته الحاقی این بازی گیمر را به میادین نبرد الیسیم می‌برد و گیمرها در این زمین به مقابله با Persephone که دختر Demeter و Zeus می‌رفتند و باید این شخصیت و یارانش را از بین می‌بردند. دومین بسته الحاقی این بازی گیمر را به مبارزاتی در دنیای زیر زمین می‌برد که این بسته الحاقی توانست بازخورد بسیار خوبی از کاربران داشته باشد و احتمالا پرطرفدار ترین بسته الحاقی این بازی انتخاب شود.

بسته الحاقی جدید بازی Assassin’s Creed Odyssey در راه است

اما سومین و احتمالا آخرین بسته الحاقی این بازی نبرد با Poseidon و سرنوشت و وضعیت نهایی آتلانتیس را روایت کند. با توجه به بسته‌های الحاقی پیشین که هر کدام قابلیتی جدید را به بازی اضافه می‌کردند، احتمال می‌رود این بسته الحاقی نیز ویژگی‌های جدیدی را به شخصیت اصلی داستان اضافه کند علاوه بر یان در هر بسته الحاقی هوش مصنوعی دشمن و همچنین سربازان Isu بالاتر می‌رفت که احتمالا در این بسته الحاقی نیز شاهد آن باشیم.


بیشتر بخوانید: گیم‌پلی بازی Rune 2 منتشر شد + فیلم


انتظار می‌رود در روزهای آینده شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از این بسته الحاقی باشیم و باید امیدوار بود که با این بسته الحاقی وضعیت بازی بسیار بهتر از پیش شود.

انتهای پیام/

سومین بسته الحاقی بازی Assassin’s Creed Odyssey به زودی عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار