یکی از طرفداران مرسدس در جدیدترین اثر خود، طرح مفهومی مدل آفرود مرسدس مایباخ S650 را به اشتراک گذاشته است.

رندرهای مفهومی از مدل آفرود مرسدس مایباخ S650 منتشر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مرسدس در سال ۲۰۱۷ بود که از مدل جدید مایباخ رونمایی کرد، سدان مایباخ S650 با طراحی لاکچری و تجهیزات بالارده به همراه پیشرانه‌ای قدرتمند، یکی از جذاب‌ترین تولیدات برند مرسدی- مایباخ به شمار می‌آید که قیمت بسیار بالایی نیز دارد. این مدل از پیشرانه ۶.۰ لیتری در دو نوع ۸ و ۱۲ سیلندره با قدرت ۶۲۱ اسب‌بخار و گشتاور ۷۳۸ فوت‌پوند استفاده می‌کند. اما حتی این مشخصات قدرتمند نیز شرکت‌های تیونر را راضی نمی‌کند و آن‌ها در هر مدلی به دنبال افزایش قدرت خروجی هستند.

رندرهای مفهومی از مدل آفرود مرسدس مایباخ S650 منتشر شد

به همین جهت یکی از معروف‌ترین تیونر‌های شرکت بنز شرکت بنز با نام Brabus مدلی جدید و قدرتمندتری را تولید و روانه بازار کرد. نام مدل تیونر، برابوس ۹۰۰ گذاشته شد، پیشرانه این مدل از ۶.۰ لیتر به ۶.۳ لیتر توربوشارژ افزایش پیدا کرده و قدرت آن به ۸۸۸ اسب‌بخار رسید. برابوس ۹۰۰ از صفر تا صدکیلومتر در ساعت را در ۳.۷ ثانیه طی می‌کند و نهایت سرعت آن به ۳۵۰ کیلومتر در ساعت (۲۶۰ مایل بر ساعت) می‌رسد.

رندرهای مفهومی از مدل آفرود مرسدس مایباخ S650 منتشر شد

با این وجود هنوز هم این مشخصات برای طرفداران مرسدس بنز کافی نیز و آن‌ها به دنبال ویژگی‌ها و مشخصاتی منحصر‌به‌فرد‌تر هستند. به عنوان مثال فکر می‌کنید طرح آفرود برابوس ۹۰۰ که درواقع همان سدان مایباخ S650 است، چگونه خواهد شد؟ یکی از طرفداران مرسدس طرحی مفهومی از مایباخ S۶۵۰ آفرود منتشر کرده که بسیار مورد توجه کاربران و سایت‌های خبری قرار گرفته است. این طرح مفهومی با استفاده از بدنه استاندارد مایباخ S650 و پیشرانه بهبودیافته برابوس ۹۰۰، یک هیولای ترسناک خواهد بود. طراح این خودرو Oleg Oscar نام دارد، وی به تازگی طرح‌های خود را در فضای اینترنت منتشر کرده و بازخودر‌های مثبتی را دریافت نموده است. از همین رو بعید نیست که یکی از شرکت‌های تیونر دست به کار شود و مدل آفرود مایباخ S۶۵۰ را تولید کند.

رندرهای مفهومی از مدل آفرود مرسدس مایباخ S650 منتشر شد

رندرهای مفهومی از مدل آفرود مرسدس مایباخ S650 منتشر شد

رندرهای مفهومی از مدل آفرود مرسدس مایباخ S650 منتشر شد

از ویژگی‌های ظاهری این طرح مفهومی می‌توان به گارد بزرگ و حجیم در جلوی خودرو، کمک فنر‌های جدید که بخشی از سیستم تعلیق این مدل آفرود هستند و چرخ‌های آفرود عریض اشاره کرد. در پشت خودرو نیز یک گارد دیگر جای خواهد گرفت که برروی آن دو چرخ زاپاس قرار می‌گیرد. در کنار این تغییرات چراغ و سپر جلو نیز اصلاحاتی داشته تا طراحی کلی این مدل را جذاب‌تر کند. طراح نام این مدل را W222 برابوس گذاشته تا نشان دهد که تنها برابوس از پس تولید چنین مدل قدرتمند و جذابی بر خواهد آمد.


بیشتر بخوانید:طرح مفهومی NXT، آینده حمل و نقل شهری را تجسم می‌کند 


انتهای پیام/

رندرهای مفهومی از مدل آفرود مرسدس

برچسب ها: فناوری ، اتومبیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار