وزیر ارشاد:

شهدای ترور پرچمدار مظلومیت ایران اسلامی هستند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شهدای ترور همچون شهیدان انصاری و نورانی پرچمدار مظلومیت امت ایران اسلامی هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، دکتر سیدعباس صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم سالگرد شهادت استاندار شهید علی انصاری و معاون شهیدش علیرضا نورانی و نکوداشت یاد و خاطره ٢۵٧ شهید کارمند گیلان در گلزار شهدای رشت گفت:جریان ترور با حمايت استکبار جهانی به دنبال از ریشه درآوردن نهال انقلاب بود اما نه تنها به اين هدف شوم نرسید بلکه ایران اسلامی و مردم ، مقاوم تر و مستحکم تر به راه خود ادامه دادند.

وی با اشاره به خلوص نیت شهدای والامقام به ويژه اين دو شهید که نمونه و الگوی مقاومت و ایستادگی هستند، افزود: تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی ایران شهدای بسیاری را برای رسیدن به اهداف مهم و والای خود در یاد خواهد داشت.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه به گوشه ای از دشمنی ها و دسیسه چینی های استکبار اشاره و آغاز جنگ ٨ ساله را یکی از مهمترین اين برنامه ها عنوان کرد.

دکتر صالحی امیری ، ٨ سال دفاع مقدس و مقاومت جانانه ملت بزرگ ایران را مانعی مستحکم برابر حمله همه جانبه دشمنان دانست و گفت : انقلاب تازه شکل گرفته اسلامی ایران با مقاومت جانانه ملت و رهبری مدبرانه امام راحل از اين آزمون ٨ ساله هم با سربلندی و افتخار بیرون آمد.

وی به سال‌های بعد از دفاع مقدس ، انتخاب مقام معظم رهبری به جانشینی امام راحل ، فشارها و تهدیدها و تحریم های مختلف نیز اشاره کرد و افزود: همچون هميشه با حفظ همبستگی و وحدت کلمه می‌توان اين جامعه را به سوی عافیت ، امنیت پایدار ، اقتدار و پیشرفت سوق داد.

انتهای پیام/اص

برپایی یادواره شهدای کارمند گیلان در گلزار شهدای رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.