در صفحه توییتر خود؛

کواکبیان :توقف نفتکش ایرانی، پوچی ادعای اروپایی‌ها برای تداوم برجام را به اثبات رساند

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و انگلیس تصریح کرد: اقدام انگلستان در توقف نفتکش ایرانی، پوچی ادعای اروپا را ثابت می‌کند.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،مصطفی کواکبیان عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره توقف نفتکش ایرانی در جبل الطارق از سوی انگستان منتشر کرد که متن آن به شرح زیر است:

«به عنوان رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران‌ و انگلیس می‌گویم؛ اقدام انگلستان در توقف نفتکش ایرانی در جبل الطارق اولا؛نوعی راهزنی دریایی ثانیا؛ خصومت غیر قانونی باایران ثالثا؛ بی حیثیتی مجدد انگلیس در فرمانبری از آمریکا و رابعا؛پوچی ادعای اروپایی هابرای تداوم برجام را به اثبات رساند.»

توقف نفتکش ایرانی، پوچی ادعای اروپایی‌ها برای تداوم برجام را به اثبات رساند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
عباس گودرزی
۰۹:۱۰ ۱۵ تير ۱۳۹۸
سلام پس بیدار شدید که دیگر از برجام حمایت نکنید! اگر در مقابل دشمن یک قدم عقب نشینی شود 10 قدم به جلو می آید . لذا نمایندگان باید در مورد موارد مشابه مثل fat , سند 2030 و اینستکس و.. هوشیار باشند . و مکر روباهان را شناسایی کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۲ ۱۴ تير ۱۳۹۸
آمریکا و اروپا بین خودشان کارها را بگونه ای تقسیم کرده اند که بعضی وقتها این یکی و بعضی وقتها اون یکی ماجرا را کش و قوس می دهند و در مجموع یک نقشه را دنبال می کنند و آنهم فریب دادن و تعهد نکردن به برجام و اعمال تحریم ها و فشار بر ایران است.
حال که قرار است ایران دائما در تحریم باشد، ایران هم بایستی قاطعانه خروج از برجام و خروج از ان پی تی را در دستور کار قرار دهد و غنی سازی تا 60 درصد برای سوخت کشتی ها و زیر دریایی ها و هواپیما ها و پالایشگاهها و ... را در لیست کارش داشته باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۴ تير ۱۳۹۸
مگر حضرت آقا همون اول نفرمودن به اروپائیان خوشبین نباشید اینها همشون سرته یه کرباسند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۲ ۱۴ تير ۱۳۹۸
الله اکبر
United States of America
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۴ تير ۱۳۹۸
احسنت
آخرین اخبار