هشدار سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به متقاضیان دریافت مجوز؛

فریب تبلیغات مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری را نخورید

جعفرزاده گفت: تبلیغات روز‌های اخیر مبنی بر مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی به متقاضیان، غیرواقعی و فاقد وجاهت است.

فریب تبلیغات مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری را نخوریدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، رضا جعفرزاده در واکنش به انتشار تبلیغات اخیر در فضای مجازی مبنی بر مشاوره راه اندازی، ارتقا آموزش و پشتیبانی، رزرواسیون و مشاوره دریافت مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری، اخذ گواهی تست نفوذ نماد اعتماد الکترونیکی و نماد رسانه ای، درگاه بانکی و پیگیری مراحل دریافت مجوز فروش بلیت از صفر تا ۱۰۰ را فاقد وجاهت قانونی دانست.

وی افزود: متاسفانه بعضی افراد با القاب ساختگی، چون مشاوره برای گرفتن مجوز به دنبال سودجویی از مردم هستند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: دریافت فروش الکترونیکی از سازمان نیاز به همراه داشتن مشاور و پرداخت هزینه اضافی نیست و کلیه مراحل قابل رصد و پیگیری است.


بیشتر بخوانید: قیمت بلیت هواپیما تغییری نکرده است/مسافران تخلفات را گزارش دهند


جعفرزاده تصریح کرد: این تبلیغات غیر واقعی است و دریافت مجوز فروش الکترونیکی توسط متقاضی به سهولت قابل رصد و پیگیری است و فرایند‌های لازم بر روی سایت سازمان www.cao.ir قابل مشاهده و دسترسی است.

وی در پایان هشدار داد: موضوع تبلیغات کنندگانی که موجبات سودجویی و اخذ هزینه‌های اضافی از مردم را فراهم کنند در اسرع وقت و بدون اغماض توسط دفتر حقوقی سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار