سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

رگبار پراکنده همراه با وزش باد در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف است

امروز برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

رگبار پراکنده همراه با وزش باد در برخی مناطق کشور/آسمان تهران صاف استبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، در ساعات بعدازظهر امروز برای ارتفاعات البرز مرکزی در استان مازندران و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود. این شرایط را روز یکشنبه در شمال آذربایجان‌های غربی و شرقی، سواحل دریای خزر و ارتفاعات زاگرس جنوبی در استان فارس شاهد خواهیم بود.

روز دوشنبه برای شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و هرمزگان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت و برای ارتفاعات مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. بعدازظهر سه شنبه در شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل شاهد رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و ورش باد شدید موقت خواهیم بود و در روز چهارشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده برای شرق گلستان و شمال خراسان شمالی بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.


بیشتر بخوانید: وزش باد همراه با گرد و خاک در ۴ استان کشور/آسمان تهران صاف است


طی پنج روز آینده برای نوار شرقی کشور، جنوب سمنان، شمال یزد، شمال اصفهان، قم، جنوب تهران، مرکزی و جنوب غرب کشور در استان‌های خوزستان و بوشهر وزش باد در پاره‌ای نقاط همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود. در همین مدت تداوم وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا را در منطقه زابل خواهیم داشت.

انتهای پیام/

آخرین وضع آب و هوای کشور در پانزدهم تیر۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار