حجاب یکی از استحکامات دنیای اسلام

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت : حجاب یکی از استحکامات دنیای اسلام است و برای ضربه‌زدن به اسلام باید این استحکام مهم از بین رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،حجت‌الاسلام علی اوسط‌کماسی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت : حجاب یکی از استحکامات دنیای اسلام است و برای ضربه‌زدن به اسلام باید این استحکام مهم از بین رود.

وی گفت : حجاب تنها یک مساله دینی و یا مختص به دین اسلام نیست، در تمامی متون تاریخی ایران و دیوار نوشته‌های به‌جای مانده از قبل از اسلام براهمیت زن و مساله حجاب تاکید شده و این در حالی است که موضوع حجاب در اکثر ادیان الهی نیز آماده و به آن پرداخته شده، چرا که مساله حجاب برگرفته از منطق، عقل و خرد انسان است.

وی با اشاره به اهمیت حجاب در نزد خرد و منطق، گفت: انسان عاقل هر شی، وسیله و یا هر چیز گرانبهایی که دارد را از گزند سوء‌قصد و سوء‌استفاده دور نگه می‌دارد و قطعا زیبایی و لطافت زن یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌های هر زن است که باید از گزند سوء‌استفاده بدور بماند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: مساله حجاب به تایید مراجع علمی و روانشناسی نیز رسیده است و محققان این امر حجاب را سبب امنیت و طراوت شناسایی کرده‌اند و این مساله گواهی بر حقانیت احادیث موجود در زمینه حجاب در شرع مقدس اسلام است.

کماسی با بیان این نکته که بسیاری از مراکز علمی و تحقیقاتی دنیا بر مساله حجاب تاکید می‌کنند، یادآور شد: در حالی که رسانه‌های غربی برای از بین بردن حجاب به عنوان یکی از استحکامات جامعه ایرانی و اسلامی تاکید دارند در همان جامعه غربی در خصوص رعایت حجاب در جوامع علمی، دانشگاه و مراکز تحقیقاتی دستورات به‌شدت سختگیرانه‌ای وجود دارد و این در حالی است که در سال‌های اخیر شاهد انتخاب پوشش حجاب توسط برخی از بازیگران و مدل‌های جوامع غربی هستیم.

وی گفت: رعایت لطافت و زیبایی، صحبت بر پایه منطق و عقل و دوری از خشونت باید در ترویج حجاب مدنظر قرار بگیرد، چرا که در غیر این صورت مساله رعایت حجاب یک مساله مقطعی و کوتاه مدت خواهد بود.

کماسی ادامه داد: در صورتی که با لطافت و زیبایی و بر پایه عقل و منطق با افراد بی‌حجاب صحبت شود می‌توان این مساله مهم را در آن‌ها نهادینه کرد و شاهد رعایت حجاب توسط آن‌ها در تمامی محافل بود، اما قطعا برخورد با زور و اجبار نتیجه معکوس خواهد داشت.

وی در پایان، گفت: باید افراد بی‌حجاب را متوجه این موضوع مهم کرد که حجاب اسلامی یک سنگر مستحکم در مقابل سوء‌استفاده‌های افرادی است که قصد دارند زنان را بازیچه اهداف خود قرار بدهند .

 

 

انتهای پیام/د

برای ضربه‌زدن به اسلام باید این استحکام مهم از بین رود

 

برچسب ها: مدروز ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار