نماینده هم‌حزبی ترامپ علت خروجش از حزب جمهوری‌خواه را اعلام کرد

نماینده ایالت میشیگان که اخیرا تصمیم به خروج از حزب جمهوری‌خواه آمریکا گرفت، علت این اقدام خود را بیان کرد.

جاستین اماش: تصمیم خروج از حزب جمهوری خواه را در این کنگره گرفتمبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل، جاستین اماش، نماینده جمهوری خواه منتقد ترامپ که چند روز پیش از عضویت در این حزب خارج شد، در مقاله‌ای در روزنامه واشنگتن پست اعلام کرد تصمیم خروج از حزب جمهوری خواه را در این دوره از کنگره اتخاذ کرده است.

وی در این مقاله نوشت: پس از ناامید شدن از سیاست‌های حزب جمهوری خواه تصمیم به خروج از این حزب گرفتم. در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، این مسئله برای من روشن شد که من به یک مسیر جدید نیاز دارم.

اماش افزود: اخیرا در همین کنگره بود که به این نتیجه رسیدم نمی‌توانم به این راه ادامه دهم. من فکر می‌کنم باید کار دیگری را امتحان کنم. تصمیم من برای خروج از حزب جمهوری خواه پیش از انتشار گزارش رابرت مولر بود.

وی در ادامه گفت: من قصد دارم به صورت مستقل نماینده منطقه خود باشم. من از شما می‌خواهم اگر با لفاظی‌های هم حزبی‌های خود که باعث تجزیه ما می‌شود، مخالف هستید، به من بپیوندید. من از شما می‌خواهم باور کنید که ما می‌توانیم از این نظام دو حزبی بهتر عمل کنیم.

جاستین اماش، نماینده ایالت میشیگان در مجلس نمایندگان آمریکا روز پنجشنبه خبر خروج خود از حزب جمهوری خواه را اعلام کرد. وی سیاستمداران این کشور را متهم کرد به حزب سیاسی خود وفادارترند تا به مردم آمریکا.

اماش یکی از منتقدان سرسخت دونالد ترامپ به شمار می‌رود. وی نخستین نماینده جمهوری خواهی به شمار می‌رود که خواستار استیضاح رئیس جمهور آمریکا شده است. دونالد ترامپ هم پیشتر در حساب توییتر خود جاستین اماش را هدف حملات لفظی قرار داد و نوشت: هرگز هوادار اماش نبودم؛ یک بی‌عرضه کامل که فقط برای مطرح کردن نام خود با من و جمهوری‌خواهان مخالفت می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار