به تازگی یکی از تحلیل‌گران بازی‌های رایانه‌ای خبر از عرضه بازی The Last of Us Part 2 در ماه فوریه سال آینده داد.

نیمه اول سال ۲۰۲۰ میزبان بازی 2۲به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با معرفی هر عنوانی شایعاتی درباره آن عنوان به سرعت در فضای مجازی پخش می‌شود و می‌توان گفت مهم‌ترین شایعه درباره هر بازی، تاریخ عرضه آن است. یکی از عناوینی که نسخه اول آن توانست گیمر‌های زیادی را به جذب کند؛ عنوان The Last of Us است. شرکت سازنده این عنوان در حال ساخت نسخه دوم این بازی است و تقریبا هر هفته شایعه‌ای جدید درباره این بازی منتشر می‌شود. جدیدترین شایعه منتشر شده از این بازی درباره تاریخ عرضه آن است و به تازگی اعلام شده این بازی در ماه فوریه سال ۲۰۲۰ وارد بازار خواهد شد.

به تازگی یکی از تحلیل‌گران ارشد Resetera و سایت Niko Partners اعلام کرده است که بازی The Last of Us Part 2 در ماه فوریه سال آینده عرضه خواهد شد. او همچنین گفت: این عنوان قرار است در ۴ نسخه Standard، Special، Collector و Ellie Edition وارد بازار شود. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره این نسخه منتشر نشده است.

نیمه اول سال ۲۰۲۰ میزبان بازی The Last of Us Part 2

این شخص تاریخ انتشار بازی Death Stranding را نیز اعلام کرده بود که توسط کوجیما تایید شد و به احتمال زیاد این شایعه جدید نیز صحت داشته باشد. همچنین قرار است Watch Dogs: Legion، نیز در نیمه اول سال آینده منتشر شوند و اگر خبر مربوط به The Last of Us Part 2 صحت داشته باشد، سالی پر کار برای گیمر‌ها در حال نزدیک شدن است.


بیشتر بخوانید: معرفی عنوان NBA 2K20 با حضور وید و دیویس 


از طرفی هم شرکت ناتی داگز معمولا بازی‌های خود را در ماه‌های می، ژوئن، اکتبر و نوامبر می‌کند و به نظر می‌رسد تاریخ اعلام شده برای بازی The Last of Us Part 2 کمی غیر عادی به نظر می‌رسد. نباید فراموش کرد این خبر در حد شایعه‌ای بیشتر نیست و باید تا زمان اعلام رسمی شرکت ناتی داگز برای مشخص شدن تاریخ دقیق دقیق انتشار این عنوان صبر کرد.

انتهای پیام/

احتمال عرضه بازی The Last of Us Part 2 در فوریه سال آینده‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار