مرادی: ۷۰ روز طلایی را از دست دادیم/ وزارت ورزش به اردو‌ها و اعزام وزنه برداران توجه داشته باشد

رئیس فدراسیون وزنه برداری گفت: ۷۰ روز طلایی را از دست دادیم، اما از امروز دوباره باید به سراغ برنامه هایمان برویم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری، پس از انتخابات این فدراسیون  اظهار داشت: برنامه‌های من کلیشه‌ای و شعاری نبود و همه آن‌ها قابل تحقق است. با وجود اینکه این دوره آخرین دوره مدیریت من به عنوان رئیس فدراسیون وزنه بردرای خواهد بود، اما اولین کاری که خواهم کرد به روز رسانیِ آموزش‌های لازم و همان بحث تعامل فدراسیون وزنه برداری ایران با فدراسیون جهانی وزنه برداری و قاره‌ای است.

مرادی درباره برنامه هایش درخصوص مبارزه با دوپینگ تصریح کرد: برای این موضوع نیز برنامه‌های مهمی داریم و با حمایتی که وزارت ورزش و جوانان در جهت ورزش پاک دارد این موضوع را در اصل قرار خوهم داد.

مرادی ادامه داد: استعدادیابی در وزنه برداری را هم انجام خوهیم داد و نخبه پروری را رواج می‌دهیم.

مرادی درباره دورانی که فدراسیون وزنه برداری با سرپرست اداره می‌شد خاطر نشان کرد: ۷۰ روز طلایی را از دست دادیم. البته باید گفت که در این  مدت فدراسیون با مدیریت خوب سرپرست اداره می‌شد، اما از حالا باید با سرعت به سراغ برنامه ریزی‌های خودمان برویم. امیدوارم وزارت ورزش و جوانان کمک کند تا برنامه اردو‌ها و اعزام وزنه برداران را مثل گذشته انجام دهیم.

مرادی اضافه کرد: البته برنامه جامع تری نیز داریم که نیازمند حمایت کنندگان مالی هستیم و قرار بر این است تا از این پس هر هیئت استانی یک خانه وزنه برداری داشته باشد.

مرادی درباره غیبت‌های برخی از وزنه برداران در تمرینات تیم ملی و تمرین جداگانه آن‌ها تاکید کرد: ما به این موضوع نگاه اقتضایی و پدرانه خواهیم داشت. مطمئن باشید که به صورت مشارکتی همه این موارد را رفع خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید:

مرادی: به خاطر مصدومیت ممکن است مسابقات جهانی را از دست بدهم

مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری باقی ماند

انوشیروانی: امیدوارم که امروز انتخابات سالمی را شاهد باشیم


انتهای پیام/

اظهارات مرادی پس از انتخابات فدراسیون وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار