با حضور رئیس سازمان اورژانس کشور صورت گرفت؛

بهره برداری از سیستم ارتباط رادیویی اورژانس قم

سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال اورژانس قم با هدف بهبود انتقال صوت در ماموریت‌ها به بهره برداری رسید.

بهره برداری از سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال اورژانس قمبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،آیین افتتاح مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات پیش بیمارستانی،سامانه جدید اتوماسیون و سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال اورژانس قم،روز یکشنبه با حضور پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور و ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار  شد.

در این مراسم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به تعاملاتی که بین سازمان‌های مختلف و اورژانس در قم وجود دارد، اظهار داشت: این همدلی نسبت به سایر استان‌ها بارزتر بوده و خدا را از این بابت شاکر هستیم.

ابوالفضل ایرانی خواه افتتاح مرکز ارتباطات عملیات اورژانس پیش بیمارستانی را جزو طرح‌های حوزه سلامت عنوان و تصریح کرد: انجام این مهم در مسیر توسعه و ارتقای سطح سلامت جامعه صورت گرفته است.

وی مرگ‌ومیر‌های ناشی از بیماری‌های عفونی در کشور را ناچیز خواند و گفت: شاخص‌های سلامت آحاد جامعه کاهش چشمگیری یافته و افتتاح این مرکز در راستای تکریم و توجه شایسته به نیروی انسانی است.

در ادامه این مراسم، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم افتتاح مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس را در راستای ارتقای خدمات و تکریم ارباب‌رجوع عنوان و تصریح کرد: تکریم نیروی انسانی ازجمله مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح بوده است.

محمد شهیدی استفاده از روش‌های مدرن در سیستم ارتباط رادیویی دیجیتال را مورد تأکید قرارداد و عنوان کرد: این سیستم کیفیت انتقال صوت بهتری را در مأموریت‌ها فراهم و با افتتاح این مرکز بهسازی فضای موجود در مرکز اورژانس ۱۱۵ صورت گرفته است.

انتهای پیام/ش

رئیس سازمان اورژانس کشور در قم

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.