طباطبایی به عنوان دادستان جدید اردبیل معرفی شد

با حضور دادستان کل کشور و مسئولان ارشد استانی، «سید عبدالله طباطبایی» به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید عبدالله طباطبایی، دادستان جدید اردبیل صبح امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان‌های عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: موفقیت دستگاه قضایی مرهون همکاری تمامی حوزه‌ها و مسئولان است.

وی به اهتمام دستگاه قضا برای تحقق حقوق عامه را تاکید کرد و گفت: به منظور تکریم مردم و احقاق حقوق عامه باید از خود مجموعه قضایی آغاز کنیم.

دادستان جدید اردبیل افزود: رضایت مردم در روند رسیدگی به پرونده‌ها اهمیت ویژه دارد و شان و منزلت مردم در بررسی پرونده‌ها باید رعایت شود تا در مجموع ارباب رجوع با رضایت کامل دستگاه قضایی را ترک کنند.

طباطبایی با اذعان به اینکه احساس امنیت از وجود امنیت اهمیت بالاتری دارد، تصریح کرد: هر چند در استان اردبیل چنین احساسی ایجاد شده، اما من بعد اهتمام ما تقویت احساس امنیت خواهد بود.

وی دستگاه قضایی را حافظ امنیت توصیف کرد و افزود: دستگاه قضا و دادستانی در کنار مردم و مسئولان است تا بتوان به شکل مطلوب امنیت را تامین کرد.

انتهای پیام/ح

دستگاه قضا و دادستانی در کنار مردم و مسئولان است

برچسب ها: دادستان ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
افشین قولی
۲۳:۵۰ ۱۷ تير ۱۳۹۸
خدا حفظتون کنه امید وارم به مقام بالاتر برسین