جیغ‌هایی که «گاندو» درآورد / از تهدید بازیگران سریال تا شکاری بزرگ‌تر از شکار تریتون!

کارگردان سریال «گاندو» گفت: افسوس خوردن به خاطر حذف بخش‌هایی از «گاندو» جای خود، اما خوشحالم این کار پخش شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، «گاندو» که روایتگر یکی از پرونده‌های جنجالی نفوذ است در حالی به ایستگاه پایانی رسید که همچنـان حملات هدفمند ازسوی برخی چهره‌ها، رسانه‌های وابسته به این جریان ها در کنار سایت‌ها و صفحات مجازی برانداز و ضد انقلاب ادامه دارد؛ از تهران تا لندن!

جیغ‌هایی که «گاندو» درآورد / از تهدید بازیگران سریال تا شکاری بزرگ‌تر از شکار تریتون!

سریالی ۳۰ قسمتی با موضوعی منحصر به فرد و غریب که هم ارتباط دامنه‌دار خواهرزاده یک مدیر اجرایی با شبکه پیچیده جاسوسی و انتقال انبوه اسرار در آن محرز شده، هم مدیر سر کار است و دنده‌پهنی می‌کند و برای قوه قضائیه هم شاخ و شانه می‌کشد.


بیشتربخوانید: اظهارات بازیگر نقش «محمد» در گاندو درباره سکانس‌های عجیب این سریال


جواد افشار کارگردان این سریال تلویزیونی به این نکته اشاره کرد «افسوس خوردم اجازه ندادند واو به واو این کار پخش شود و همه «گاندو» به نمایش درآید.»، اما اتفاق خوب در جریان این سریال تلویزیونی نظر و دیدگاه همه سلیقه‌ها و افکار متفاوت بود که همه درباره «گاندو» صحبت کردند به تعبیر افشار، «ضدگاندوها» هم «گاندو» را دیدند.

کارگردان سریال «گاندو» گفت: خوشحالم این کار موجبات گردهمایی مردم را پای تلویزیون فراهم کرد. این کار اقشار و اندیشه‌های مختلف و افکار متضاد را در راستای یک مطالبه به حق مردمی همسو کرد. این یک دستاورد بزرگ رسانه‌ای به حساب می‌آید.

 تهدید بازیگر سریال

علیرام نورایی یکی از بازیگران گاندو است که پس از حضور در این سریال ضد جاسوسی مورد حمله و حتی تهدید قرار گرفته که البته واکنش او به این حملات هم جالب توجه بود. وی معتقد است وقتی در این سریال ضد جاسوسی مورد حمله و تهدید قرار می‌گیری یعنی اینکه مسیر درستی است.

نورایی با بیان اینکه به چه‌کسی برمی‌خورد و چه‌کسی دردش می‌آید که راجع به انگلیس بد گفته شود، تصریح کرد: این‌ها همیشه سؤالات بزرگی است به من بعد از «گاندو» پیغام‌های تهدیدآمیز می‌رسد؛ یعنی اینکه مسیر درستی است.

وی در واکنش به برخی سایت‌های معلوم‌الحال و صفحات برخی عناصر ضد انقلاب خارج نشین که وی را مزدور رژیم خطاب کرده‌اند گفت: من دارم از این مردم عشق می‌گیرم تویی که من را محکوم می‌کنی به وطن‌فروشی و مزدور رژیم، من مزدور کدام رژیم باشم تو حالت خوب می‌شود؟ تو مزدور چه‌کسی هستی؟

واکنش جیسون رضائیان و همسرش به گاندو

از سوی دیگر جیسون رضاییان و یگانه صالحی همسر او به‌عنوان سوژه اصلی داستان این سریال که در پوشش خبرنگار برای سازمان جاسوسی آمریکا (CIA) فعالیت می‌کرد، در پی کامنت‌های گسترده کاربران فضای مجازی ذیل پست‌های اینستاگرامشان، پس از مسدود کردن کامنت‌های صفحه مجازی خود، اقدام به خصوصی کردن صفحه شخصی‌شان در اینستاگرام کردند.

آنچه درباره جیسون رضاییان و با نام «مایکل هاشمیان» در این سریال پخش شده بود، سبب شده است بخشی از مردم به صفحه اینستاگرامی او بروند و با الفاظی مانند «خائن»، «جاسوس»، «گاندورو ببین»، «جیسون شبکه سه رو ببین» و... از او استقبال کنند!

جالب آنکه سریال گاندو پخش شده در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز م. ب روزنامه‌نگار فراری مقیم لندن را نیز وادار به واکنش کرد، 

البته این هنر جمهوری اسلامی است که اپوزیسیون فراری و نمک گیر ملکه انگلیس را هم وادار کرده، بنشینند و سریال مستند و جذابی مثل گاندو را تماشا و تبلیغ کنند؛ ولو اینکه بد و بیراه بگویند.

یکی از سایت‌های ضدانقلاب نیز در مطلبی نعل وارونه زده و مدعی شد جمهوری اسلامی با فیلم و سریال درپی تحریف تاریخ است!

چرا شکار گاندو بزرگ‌تر از شکار تریتون است؟

باید به کارگردان و بازیگران سریال گاندو و همچنین پاسداران گمنامی که هیبت سرویس جاسوسی سیا را با انهدام شبکه جاسوسی آن فرو ریختند، آفرین گفت.

عظمت سرنگون کردن پهپاد پیشرفته تریتون MQ-۴C را همه فهمیدند، اما بزرگ‌تر و پیچیده‌تر از آن، رصد شبکه پیچیده و گران‌قیمت جاسوسی آمریکاست؛ و مهم‌تر از آن، جراحی سخت و دقیق و ظریف این شبکه چسبیده به برخی مدیران و دولتمردان.

جالب است بدانیم همین روزنامه‌نگاری فراری که از ضرب شست اطلاعات سپاه به سازمان سیا رو تُرُش کرده، هنگام ضربت ذوالفقار (ضربت موشکی) سپاه پاسداران به مقر داعش در دیرالزور، برای اینکه از قافله جا نماند و با مردم همرنگی کند، ابراز حمایت و تظاهر به استقبال کرده بود. اما خرج انفجاری و ضریب نفوذ گاندو چه قدر بالا بوده است که مستخدم شبکه دولتی انگلیس هم نتوانسته آن را هضم و همرنگ‌نمایی کند. باید دید گاندو‌های جدید چه کسانی هستند و کی و چگونه شکار می‌شوند؟

منبع: روزنامه کیهان

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نگار
۰۰:۱۶ ۲۵ آذر ۱۳۹۹
عالی بود سریال من موفق به تماشای سریال از تلویزیون نشدم اما الان دانلودمیکنم ومیبینم معرکس عالیه حرف نداره دمتون گرم
Iran (Islamic Republic of)
حسن اسماعیلی
۱۳:۳۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
واقعا گاندو گل کاشت از صدا و سیما به خاطر پخش اون متشکریم.
Iran (Islamic Republic of)
شیرین
۱۹:۳۷ ۲۳ تير ۱۳۹۸
گاندو عالی بود.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۲۳ تير ۱۳۹۸
سلام صفای اقای جواد افشاردستش وتیمش درد نکنه که دست برخی ازخائنین مملکت روروکردن ومامنتظر گاندوهای بعدی هستیم .به کوری چشم بدخاهان مملکت عزیزمون ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
معلوم است که گاندو اثر خودش را گذاشته که صدای برخی از آشنایان داخلی جیسون را هم در آورده !!!!!