سردار سرلشکر سلامی در مشهد:

دشمن بیش از این توان تهدید ندارد/حقیقت نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان پذیرفته شده است

فرمانده سپاه پاسداران گفت: دشمن در تهدیداتش به اشباع رسیده ولی با این همه تهدیدهای او متوقف نمی شود.

دشمن بیش از این توان تهدید ندارد/حقیقت نظام جمهوری اسلامی برای دشمنان پذیرفته شده است به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز سه شنبه در همایش سالانه فرماندهان نیروی زمینی سپاه در مشهد گفت: تهدید دشمن برای ما موهبت است و هر چه این تهدیدات بزرگ‌تر باشد سودمندتر است.
 
وی ادامه داد: تا با قدرت‌های جهانی دست و پنجه نرم نکنیم جهانی نمی‌شویم. هر چه زمان می‌گذرد تهدیدات دشمن شکل جدیتر به خود می‌گیرد، فضای منازعه شدیدتر و دشمن به ما نزدیکتر می‌شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در چنین شرایطی مقابله به فرسایش کشیده است، اما فرسودگی دشمن بیش از ما است، چون دارای گسترش بیش از حد می‌باشد و قدرت جایگزینی نیروی انسانی ندارد. انگیزه و آرمان هم ندارد و ما می‌توانیم در یک بازه طولانی از زمان بر آن‌ها غلبه کنیم.

سرلشگر سلامی افزود: ما در مقابل دشمن قادر به جایگزینی نیرو‌های خود هستیم، زیرا جوانانی را داریم که مانند رودخانه خروشان می‌آیند و می‌روند و انگیزه‌های ایمانی و معنوی آن‌ها بسیار قوی است. همین انگیزه‌ها باعث می‌شود که هیچگاه در کار خود خسته نشوند. داستان شهید حججی درس آموز بوده و نشان داد هنگامی که پای جهاد در میان باشد جوانان ما چگونه دست بکار شده و از خانواده و زرق و برق دنیا دست می‌کشند و وارد عرصه می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: در برابر دشمن، مقاومت است که معنا دارد، مقاومت به معنی پایداری در یک نقطه نیست بلکه ایستادگی در طول زمان است. 

فرمانده سپاه پاسداران بر نقش پراهمیت نیروی زمینی سپاه تاکید و بیان کرد: این نیرو به عنوان محور اصلی و ضامن بقای نظام جمهور، اسلامی ایران، واقعیت‌های روی زمین را مدیریت می‌کند.

 همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همه ساله به منظور جمع بندی برنامه‌های یک سال گذشته نیروی زمینی، قرارگاه و یگان‌هایی که در مناطق عملیاتی مسئولیت ایجاد امنیت را بر عهده دارند و نیز به منظور بررسی و تحلیل عملکرد برگزار می‌شود. ارائه راهکار برای برنامه‌های آینده قرارگاه‌ها و یگان‌های نیروی زمینی سپاه در حوزه‌های مختلف از دیگر اهداف این همایش است. همایش سالانه فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که امسال در مشهد برپا شده امشب به کار خود پایان می‌دهد.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

در برابر دشمن، مقاومت است که معنا دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۰۷ ۱۸ تير ۱۳۹۸
تا پای جان ایستاده ایم،،،،بعضی ها میگفتن ما انرژی هسته ای نمیخواهیم باید با آمریکا تواغق کنیم،،، حالا براشون روشن شد که به شیطان نمیشه اعتماد کرد،،،
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۴:۲۴ ۱۸ تير ۱۳۹۸
آمریکا و دشمنان این مرز وبوم بدانند که دوران استعمار واستکبار و بزن در رو ، تمام شده وژستهای قلدر مآبانه ایشان ،حتی برای نوکران حلقه به گوش ایشان هم امنیت وآرامش به بار نیاورده،
پس توصیه میکنم ، به خودتان رحم کنید واین اندک اعتبار نداشته خود را آماج دفاع مقتدرانه ایران اسلامی قدرتمند قرارندهید که نابودی ناوهاو منافع وپایگاههایتان ونهایتا خفت بیشتر تنها ره آوردتان از خلیج همیشه فارس وکران تا کران این خاک مقدس وسپاه وارتش مقتدروکوبنده وملت مومن ومحترم وسربلندش خواهد بود.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۴۸ ۱۸ تير ۱۳۹۸
درود خدا بر شما