حمایت کمیته امداد از ۱۱ هزار ۳۱ یتیم و فرزندان محسنین در آذربایجان‌غربی

رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت:۱۱ هزار و ۳۱ یتیم و فرزندان محسنین در آذربایجان‌غربی از خدمات و حمایت‌های کمیته امداد این استان بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت‌الاسلام والمسلمین جابر شوقی، رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون ۱۱ هزار و ۳۱ یتیم و فرزندان محسنین در استان از خدمات و حمایت‌های کمیته امداد بهره‌مند هستند.
 
وی ادامه داد: پنج هزار و ۵۵۰ فرزند یتیم و پنج هزار ۴۸۱ فرزند محسنین در آذربایجان‌غربی تحت حمایت کمیته امداد استان بوده و از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.
 
رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی با اشاره به اهتمام در حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین، تصریح کرد: هم‌اکنون، ۲۳ هزار و ۲۱۳ حامی نیکوکار در راستای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین، با کمیته امداد آذربایجان‌غربی تعامل مستمر دارند.
 
وی با اشاره به افزایش تعداد حامیان، افزود: در سه ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۲۶۷ نیکوکار در آذربایجان‌غربی جدیدا حامی ایتام و فرزندان محسنین شده‌اند
 
حجت‌الاسلام شوقی بیان کرد: میاندوآب با ۸۳۶ فرزند، بیشترین و انزل با ۲۲۸ فرزند، کمترین تعداد یتیم و فرزندان محسنین را در آذربایجان‌غربی دارا هستند
 
وی عنوان کرد: حامیان نیکوکار در سه ماهه نخست امسال، بیش از هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمک کرده‌اند که این رقم نسبت به زمان مشابه سال پیشین ۶۱ درصد رشد داشته است.
 
رییس اداره اکرام ایتام کمیته امداد آذربایجان‌غربی تاکید کرد: علاوه بر کمک‌های مالی، برخی از حامیان در خصوص کمک‌های تحصیلی، درمانی و جهیزیه ایتام و فرزندان محسنین نیز با کمیته امداد آذربایجان‌غربی مشارکت دارند.
 
وی با اشاره به سرانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین، خاطرنشان کرد: هم اکنون به‌طور میانگین سرانه هر یتیم ماهانه ۳۲۴ هزار تومان و سرانه فرزندان محسنین برای هر نفر ماهانه ۱۲۸ هزار تومان است.
 
حجت‌الاسلام شوقی ضمن تاکید بر حمایت همه جانبه اقشار جامعه از ایتام نیازمند، اظهار کرد: افرادی که قصد حمایت از ایتام و فرزندان محسنین را داشته باشند، می‌توانند با ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۴، با نحوه حمایت از آنان آشنا شوند.
 
وی یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تعامل با حامیان در راستای نگهداشت ایتام و فرزندان محسنین مهم‌ترین برنامه این حوزه در سه ماهه دوم سال جاری است.
 
انتهای پیام/م
 
 

حمایت کمیته انداد از فرزندان محسنین 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.