محمدی خبر داد؛

اهمیت برقراری تعامل ستاد‌های مدیریت بحران با شهروندان

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران بر اهمیت برقراری تعامل بیشتر ستاد‌های مدیریت بحران مناطق به عنوان رابط بین سازمان مدیریت بحران تهران و شهروندان تأکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در جلسه شورای هماهنگی ستاد‌های مدیریت بحران مناطق ۲۲ گانه با تاکید بر نقش تاثیرگذار دبیران مناطق در اجرای هرچه بهتر طرح‌ها و برنامه‌های سازمان در حوزه‌های آمادگی، پیشگیری، آموزش و مشارکت‌های مردمی، ابزار امیدواری کرد سازمان با همکاری و هم‌افزایی دبیران ستاد‌های مدیریت بحران مناطق در پیشبرد اهداف خود و در جهت دستیابی به شهری تاب آور و ایمن گام بردارد.

در این راستا دبیران ستاد‌های مدیریت بحران مناطق ۱، ۴، ۶، ۸ و ۱۱ به عنوان اعضای شورای مشورتی دبیران با هدف ایجاد هماهنگی‌های بیشتر و تسریع اجرای برنامه‌های سازمان انتخاب شدند.

معاونان حوزه آمادگی، عملیات و پدافند غیر عامل، پیشگیری و کاهش خطرپذیری، آموزش و مشارکت‌های مردمی، هماهنگی، برنامه ریزی و مالی، اداری و پشتیبانی به ارائه گزارش در خصوص ارزیابی عملکرد برنامه و بودجه ستاد‌های مدیریت بحران مناطق در سال ۹۷ و سرفصل‌های برنامه‌های سال ۹۸ خود پرداختند.

از جمله عمده‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده در این نشست طرح توسعه و بررسی احداث پایگاه‌های مدیریت بحران تا سطح محلات بود که در صورت شناسایی زمین و تامین بودجه مورد نیاز امکان احداث پایگاه‌های جدید در سطح محلات تهران فراهم می‌شود.

همچنین اجرای مرحله دوم طرح مدرسه آماده، عضویت ۳۰ نفر از شهروندان علاقمند در هر یک از محلات ۳۵۲ گانه شهر تهران در خانه‌های دوام و ایمنی، تکمیل پروژه تدوین سند کاهش خطرپذیری محلات شهر تهران، نصب تابلو‌های راهنمایی مکان‌های امن اضطراری، تعیین فرآیند اجرای مانور در ستاد‌های مدیریت بحران مناطق، توسعه ظرفیت EOC (مرکز هدایت عملیات) ستاد‌های مدیریت بحران مناطق در این نشست مطرح شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدیریت بحران ، شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار