کاپیتان اینتر در آستانه یوونتوسی شدن

باشگاه ناپولی ایتالیا به دلیل بی علاقگی ایکاردی از پیوستن به این تیم، از خرید این بازیکن جنجالی انصراف داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه ناپولی ایتالیا که از مشتریان اصلی مائورو ایکاردی مهاجم آرژانتینی تیم اینتر بود، به دلیل بی علاقگی این مهاجم از پیوستن به این تیم، از خرید این بازیکن جنجالی انصراف داد.

نایب قهرمان فصل گذشته سری آ که برای رقابت با یوونتوس و اینتر در فصل جدید بر سر قهرمانی، نیاز به یک مهاجم هدف دارد، حالا به سراغ رودریگو مهاجم والنسیا رفته اند، اما سران این باشگاه برای خروج این بازیکن مبلغ زیادی درخواست کرده اند و برچسب ۷۰ میلیون یورویی روی مهاجم خود گذاشته اند که این کار انتقال او را سخت می‌کند.

با توجه به اینکه سرمربی و مدیران اینتر اعلام کرده اند که دیگر به ایکاردی نیازی ندارند و این مهاجم هم به دلیل شغل همسرش در خارج از ایتالیا به فوتبال خود ادامه نمی‌دهد و علاقه‌ای هم به پیوستن به ناپولی ندارد، تنها مشتری او یوونتوس است. ایکاردی هم علاقه دارد به یوونتوس بپیوندد و سران تورینی می‌توانند با قیمتی کم او را سفید و سیاه پوش کنند. گفته می‌شود مدیران یووه که در پی فروش هیگواین و مانژوکیچ هستند، پس از فروش این دو مهاجم برای جذب ایکاردی اقدام می‌کنند.

البته مدیران اینتر به دنبال معاوضه ایکاردی با دیبالا بودند که باشگاه یوونتوس با این پیشنهاد موافقت نکرد. دیبالا هم پیشنهاد حقوق دو برابری اینتر را رد کرد.


بیشتر بخوانید:

رقابت یوونتوس و اینتر بر سر پدیده سری آ


انتهای پیام/

ایکاردی به یووه نزدیک شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار