در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

نمایشی متفاوت که برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود

شاه محمدی گفت:«اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» از لحاظ نوع اجرا برای اولین بار در ایران روی صحنه می رود.

مسعود شاه محمدی نویسنده و کارگردان نمایش «اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» درخصوص اجرای این نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» اپیزودی است که در دو شب اجرا می شود , شب اول نمایش اتاق بی خوابی و شب دوم نمایش اتاق پذیرایی روی صحنه می رود.

وی ادامه داد: این نوع نمایش از لحاظ کار و نوع اجرا برای اولین بار در ایران اجرا می شود زیرا اولین کار اپیزودیک در ایران است و مخاطبان آن را به صورت سریالی تماشا می کنند.

شاه محمدی درخصوص نمایشنامه نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» بیان کرد: نمایشنامه یک زندگی و قصه ملودرام عاشقانه را بیان می کند. زن و مردی که درگیر مسائل طلاق هستند ولی قصه آن ها به صورت عاشقانه بیان می شود و این موضوع همانند قصه های انسان های مدرن است یعنی انسان هایی که تلاش می کنند,  طلاق می گیرند  و همه این ها به مسئله جست و جوی عشق باز می گردد.

وی افزود: ما آدم هایی را می بینیم که طلاق می گیرند و  خیانت می کنند ولی اگر از زوایه دیگری به آن نگاه کنیم , می بینیم که همه  آدم ها در تلاش برای یافتن عشق  و آرامش هستند. ما عادت داریم که به قصه های جدایی تلخ نگاه و قضاوت کنیم.

شاه محمدی درخصوص پیام نمایش برای مخاطبان گفت: حرف اصلی ما این است که ما زنان و مردانی را که دچار ناسازگاری هستند, قضاوت و محکوم می کنیم. در نمایش همه این ها نمایش داده شده ولی ما نشان می دهیم که برای چیزی والاتر یعنی در جست و جوی عشق هستیم ولی این را فراموش کرده و شروع به قضاوت می کنیم.

وی ادامه داد: من بازیگران نمایش را بر اساس کاراکترهای نمایشنامه انتخاب می کنم  زیرا داشتن گروهی ثابت , تداوم فعالیت و استاندارد را می خواهد . انجام کار نمایشی در ایران مانند زاینده رود است و ممکن است چند ماهی در حرفه کاری خود به خشک سالی برسید.

در خلاصه نمایش آمده است:

امیر که در رابطه عاطفی خود با نرگس شکست خورده است، تصمیم گرفته که خودش را همراه با نرگس به ته یک دره عمیق پرتاپ کند و اینگونه نه فقط زندگی زناشویی که همه چیز را تمام کند.

پریسا محمدی، مهدی میرزاییان، تیما پوررحمانی و روشنک رضایی مهر بازیگران نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» هستند.

نمایش « اتاق بی خوابی +اتاق پذیرایی» از 6تیر تا 10 مرداد هر شب ساعت 21 در تماشاخانه مهرگان بر روی صحنه می رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار