رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب مطرح کرد؛

دستگیری پنج نفر از سوداگران مرگ در کهریزک

سرهنگ بخشنده از دستگیری پنج نفر از سوداگران مرگ و کشف نزدیک به سیصد کیلو انواع مواد مخدر از آن‌ها خبر داد.

دستگیری پنج نفر از سوداگران مرگ در کهریزکبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب از دستگیری پنج نفر از سوداگران مرگ و کشف نزدیک به سیصد کیلو انواع مواد مخدر از ایشان خبر داد.

این مقام انتظامی مواد مخدر مکشوفه شامل یک بار ۱۱۶کیلویی تریاک، یک بار ۴۸کیلویی حشیش و یک بار ۱۳۱کیلویی تریاک مجموعا به میزان ۲۹۶کیلو مواد مخدر از یک باند سابقه دار به سرکردگی وزیرخان بوده است.

بخشنده در تشریح این خبر اعلام کرد این باند قاچاقچی مواد مخدر که مدتی در تور اطلاعاتی ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار داشتند در جدیدترین اقدام خود قصد داشتند مقادیری مواد را از توسط دو خودرو سواری از مقصد کرمان به تهران وارد نمایند که در نهایت در نزدیکی‌های تهران تصمیم گرفتند بار خود را به یکی از مخفیگاه‌های خود در آدرس کهریزک دپو و از آنجا بصورت خردتر به پایتخت منتقل کنند.

وی ادامه داد:با توجه به رصد لحظه به لحظه خلافکاران توسط پلیس هوشیار مبارزه با مواد مخدر تهران، سوداگران بی خبر از محیط خود، محاصره شده و راه هرگونه فرار بر آنان بسته شد؛ لذا پس از اتمام محاصره و اقدامات تامینی لازم، آخرین هماهنگی ها‌ی لازم بویژه در رابطه با اخذ دستور قضایی به عمل آمد و مامورین جان برکف پلیس همچون صاعقه بر سر خلافکاران فرود آمده و با رعایت موازین قانونی همگی این افراد را دستگیر کنند.

بخشنده گفت:با دستگیری افراد و جستجوی خانگی مقادیر پیش گفته مواد مخدر در جاساز‌های خودرویی کشف و به همراه متهمین تحویل مراجع قضایی گردید. سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب در تازه‌ترین نشست خبری خود صبح امروز از دستگیری پنج نفر از سوداگران مرگ و کشف نزدیک به سیصد کیلو انواع مواد مخدر از ایشان خبر داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار