رئیس قوه قضائیه اراک را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس قوه قضائیه با پایان سفرش به استان مرکزی با هواپیما راهی تهران شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضائیه سفریک روزه اش را به استان مرکزی با نشست خبری در فرودگاه اراک به پایان رساند و ساعت ۲۳:۵۵ امشب با هواپیما اراک را به مقصد تهران ترک کرد.

سفر حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی به همراه معاونانش به استان مرکزی در ادامه سفر‌های استانی و به منظور بررسی مسائل و مشکلات قضایی و حقوقی استان مرکزی صورت گرفت.

وی صبح امروز در رأس یک هیئت عالی قضایی وارد اراک شدو در فرودگاه اراک مورد استقبال مسئولان استان مرکزی قرار گرفت.

حضور در گلزار شهدای اراک و تجدیدبیعت با آرمان‌های شهدا و امام راحل، حضور در جمع کارگران و نمایندگان شرکت‌های صنعتی استان مرکزی وبررسی مشکلات و دیدگاه‌های آن‌ها، دیدار با خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای اداری استان مرکزی، دیدار با علما، روحانیون و اساتید دانشگاه‌ها و نخبگان و شرکت در جلسه شورای قضایی استان مرکزی از برنامه‌هایی بود رئیس قوه قضائیه در آن‌ها شرکت کرد.


روز سه‌شنبه هم معاونان قوه قضاییه با سفر به یازده شهرستان استان مرکزی مسائل و مشکلات مرتبط را بررسی کردند ودر جلسه شورای قضایی استان مرکزی با ارائه گزارش به حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی برای آن‌ها تصمیم گیری شد.

رئیس قوه قضائیه اراک را به مقصد تهران ترک کرد

انتهای پیام / ج

رئیس قوه قضائیه با پایان سفرش به استان مرکزی با هواپیما راهی تهران شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.