عطایی: تیم ملی والیبال کشورمان شانس زیادی برای موفقیت دارد

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: تیم ملی ما شانس زیادی برای موفقیت دارد و همه با توجه به بازی‌های سختی که پیش رو داریم تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.

عطایی: تیم ملی والیبال کشورمان شانس زیادی برای موفقیت داردبهروز عطایی سرمربی تیم ملی جوانان والیبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت ملی پوشان گفت: اردو‌ها و بازی‌های خوبی داشتیم و همچنین بازی خوبی هم با بلغارستان انجام دادیم، اطلاعات خوبی گرفتیم و بازیکنانمان مرحله به مرحله به شرایط بهتری رسیدند و شرایط خوبی دارند.  

او ادامه داد: مسابقات قهرمانی جوانان جهان چندی دیگر در بحرین آغاز می‌شود و تیم ما به آن رقابت‌ها اعزام می‌شود، خوشبختانه مصدومی هم نداریم و شرایط خوب است.  

عطایی درباره تیم ملی بزگسالان و دیدار‌های نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: تیم خوب و با کیفیتی داریم و بازیکنان ما با شرایط خوبی که دارند توانسته اند تیم‌های بزرگ و خوبی را هم شکست دهند. تیم ملی ما شانس زیادی برای موفقیت دارد و همه با توجه به بازی‌های سختی که پیش رو داریم تلاش می‌کنند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرند.  


بیشتر بخوانید:

ایران - لهستان/ جدال دوباره سرو قامتان و عقاب‌های سفید این بار در شیکاگو

لیست بازیکنان تیم ملی والیبال ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها اعلام شد

کولاکوویچ: مسافرت و بازی‌های زیاد باعث شد ریکاوری خوبی نداشته باشیم/ باید قدم به قدم پیش برویم

معروف:لیگ ملت‌های والیبال قابل پیش بینی نیست/ می‌خواهیم بهترین عملکرد را داشته باشیم


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم ملی والیبال جوانان درباره شرایط تیم ملی 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار