رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

مروجان بی حجابی بر فرق حضرت زهرا (س) چوب می‌زنند

حجت الاسلام ذوالنور گفت:حجاب نخستین نشانه دین است،مروجان بی حجابی بر فرق حضرت زهرا (س) چوب می‌زنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور،رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تجمع بزرگ و با شکوه بانوان با عنوان "حجاب میراث کهن" که در مصلی قدس برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ هزار شهید برای احیای ارزش‌های دینی داده ایم، امروز مسئولیت و رسالت مسئولان ما سنگین است.

وی با بیان اینکه هر چه در راستای حجاب کم بگذاریم یقین بدانید که مسیر به سمتی می‌رود که دین داران فضای تنفس پیدا نخواهند کرد، افزود:موضوع حجاب و عفاف از موضوعات فطری بوده و با فطرت الهی و خداجوی انسان همخوانی و مطابقت دارد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جایگاه و اهمیت عفاف و حجاب بیان کرد: انسان به طور فطری کمال جو است و حجاب نیز، چون از مصادیق کمال محسوب می‌شود، انسان به سوی آن گرایش دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ده‌ها سال قبل در جوامع غربی برای زنان هویتی قائل نمی‌شدند و برای آن‌ها حق ارث قائل نبودند، اما پس از دوره سرمایه داری برای تمتع حیوانی، شهوانی و جسمانی از زنان با پوشیدگی زن مقابله کردند.

ذوالنور گفت: صاحبان زر و زور و تزویر با طرح آزادی خواستند بی بند و باری را در جوامع حاکم کنند تا تمتع مادی، حیوانی و شهوانی خود را با بی حیا کردن زنان ببرند و متأسفانه موفق هم شدند.

وی با اشاره به برنامه‌های دشمن برای مقابله با دین اسلام تصریح کرد: دشمن همه تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ حجاب و مسخ کردن هویت انسانی و الهی زن مسلمان به کار گرفته است و با همه توان وارد عرصه شده و از همه ابزار‌ها و محیط سایبری استفاده می‌کند تا حجاب و عفاف را از بین ببرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حجاب به دین الهی محدود نمی‌شود، ابراز کرد: با مطالعه تاریخ به این موضوع می‌رسیم که حتی در جوامعی که دین گرا نبوده اند نیز آثار حجاب دیده می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با افسارگسیختگی و بی حیایی در جوامع رو به رو هستیم از آن جهت است که طرفداران فساد و فحشا سعی کردند تا با از بین بردن حجاب و عفاف، از زنان استفاده ابزاری کنند.

ذوالنور با بیان اینکه اگر بانوان به صورت اسلامی تربیت شده و فطرت خود را تقویت کنند، بدون شک کار دشمن اثرگذار نخواهد بود، افزود:امروز اکثریت قاطع مردم ما پایبند به اصول اسلامی هستند، آفرین به زنان مسلمانی که در این گرما در بیش از ۴۰۰ شهر کشور به میدان آمده و حضور دشمن شکن خود اعلام کرده و با این حضور چشم‌های آلوده دشمن را کور می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک قاطبه زنان ما اهل حجاب و عفاف و پایبندی به فرهنگ اسلام هستند و پیروزی هم از آن آن‌ها است، گفت:امروز کوتاهی‌های مسؤولان قابل بخشش نیست، قانون حمایت از آمران و ناهیان در مجلس ششم تصویب شد و امروز این قانون روی زمین مانده و اجرا نمی‌شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت باید مبارزه با فساد را امروز از ادارات و سازمان‌های پول خوار نظام اسلامی هم که از جیب مردم ارتزاق می‌کنند و برخی از آن‌ها به کپسول‌های فساد متحرک تبدیل شده اند، آغاز کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که بی حجابی را ترویج می‌کنند بر فرق زهرای مرضیه (س) چوب می‌زنند، تصریح کرد: حجاب نخستین نماد و نشانه روحیه دینی و تقیدات دینی است، آیا زنانی که به صورت بدن‌های مانکن متعفن و متحرک در خیابان و در معرض چشم هزرگان ظاهر می‌شوند از دامن آن‌ها انسان‌های رشیدی همچون شهدا رشد خواهند کرد؟ آیا از شیر چنین مادرانی انسان‌های خداجو به وجود می‌آیند.

انتهای پیام/پ/ش

حجاب میراث کهن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.