۵ میوه تابستانی که بدنتان را پاکسازی می‌کند

میوه‌های تابستانی برای درمان بسیاری از مشکلات کلیوی مناسب هستند و به کمک این میوه‌ها می‌توان بدن خود را از انواع باکتری‌ها پاکسازی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،  میوه‌ها می‌توانند مواد غذایی مورد نیاز بدن را تأمین کنند و سبب ارتقای  سلامت شوند.

شما به کمک میوه‌ها می‌توانید حجم زیادی از ویتامین‌های بدن خود را تأمین کنید؛ در اینجا به معرفی برخی از میوه‌های تابستانی مفید که برای سلامتی مناسب هستند، می‌پردازیم.

توت فرنگی

توت فرنگی از جمله میوه‌های مفید سرشار از آنتی اکسیدان است و می‌تواند ویتامین C بدن را تأمین کند؛ اغلب پزشکان تغذیه توصیه می‌کنند که برای فرار از سرطان‌های مختلف حتما روزانه نصف فنجان توت فرنگی مصرف کرد.

مواد غذایی

گیلاس 

گیلاس هم از جمله میوه‌های تابستانی است که فیبر بالایی دارد؛ در این میوه خوشمزه ویتامین C بسیار همراه با آنتی اکسیدان وجود دارد؛ گیلاس سلول‌های بدن را از آسیب‌های احتمالی در امان نگه می‌دارد و سبب بهبود عملکرد قلب می‌شود.

مواد غذایی

توت 

در توت فیبر زیادی وجود دارد، مصرف روزانه یک فنجان توت می‌تواند معده را از هرگونه باکتری در امان نگه دارد.

مواد غذایی

هندوانه 

این میوه بدن را از گرمازدگی در امان نگه می‌دارد و پتاسیم بدن را تأمین می‌کند؛ مواد معدنی به کار رفته در هندوانه از ابتلا به انواع سرطان‌ها جلوگیری کرده و قند طبیعی بدن را تأمین می‌کند.

مواد غذایی

زغال اخته 

در این میوه کوچک خوشمزه آنتی اکسیدان زیادی وجود دارد؛ مصرف زغال اخته به پاکسازی بدن کمک بسزایی می‌کند؛ نوشیدن آب زغال اخته یا مصرف این میوه به صورت منجمد برای درمان اغلب بیماری‌های کلیوی مناسب است.

مواد غذایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۷ ۲۲ تير ۱۳۹۸
همش گرونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
پول نداریم این میوه ها روبخوریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۵ تير ۱۳۹۸
انگور از همه بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
عجب ميوههايي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۲۲ تير ۱۳۹۸
بسيار عالي سپاس