نماینده، ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آخرین خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از مردم و افراد وابسته خواست از جانشین او حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،نماینده، ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس در آخرین خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان از مردم و افراد وابسته خواست از جانشین آینده او (حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده) حمایت کنند.

وی افزود:آقای عبادی زاده فردی روحانی خوش برخورد است و ازهفته آینده به عنوان امام جمعه من و شما خواهد بود و هر گونه بی حرمتی و یا کوتاهی نسبت به ایشان به نوعی بی حرمتی و کم اعتنایی به من نیز محسوب می‌شود.

آیت الله غلامعلی نعیم آبادی تاکید کرد: عبادی زاده به عنوان نماینده رهبری در هرمزگان امام جمعه من و همه نمازگزاران است و از هفته آینده به ایشان اقتدا خواهم کرد.

امام جمعه بندرعباس  گفت: هرچند این آخرین خطبه بنده به عنوان امام جمعه است، اما آخرین سخنرانی من در هرمزگان و بندرعباس نخواهد بود و به عنوان سرباز نظام اعلام می‌کنم که محل کارم عوض شده، اما اگر فعالیت‌های من بیشتر نشود کمتر نخواهد شد، زیرا آنچه در توان من باشد نسبت به مردم عزیز این استان که خودم را نیز یک هرمزگانی می‌دانم کوتاهی نخواهم کرد.

خطیب جمعه بندرعباس افزود: ممکن است عده‌ای دلیل این تغییر را جویا بشوند که باید بگویم به همان دلیل که امام جمعه و نماینده، ولی فقیه در خوزستان، همدان و زاهدان عوض شدند شامل بنده نیز می‌شود و نظر شریف حضرت آقا (رهبر معظم انقلاب) نسبت به این مسئله این است که این سنگر‌ها دست آدم‌های جوان‌تر باشد.

آیت الله نعیم آبادی افزود:به مسوول دفتر رهبری گفتم ازحضرت آقا (رهبری انقلاب) تشکر کنید که اجازه دادند بنده به مدت ۲۹ سال در استان هرمزگان خدمت کنم و بنده از هیچکس دراین استان دلخور نیستم و درآینده نیز از کمک به اینجا کوتاهی نمی‌کنم.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: خطبه‌های نماز جمعه من نه برای انتقام، بلکه از روی تکلیف بود و آنچه گفته‌ام تعریف و یا تکذیب از روی تشخیص بوده و طبق تشخیص حرف زدم و روز قیامت نیزبایستی پاسخگو باشم.

وی در ادامه چند توصیه نیز به مردم بندرعباس داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به عمل کردن به قانون، قرار داشتن در خط رهبری انقلاب، شناخت مسوولان و سوال کردن از آنان از روی تکلیف و کمک به نیازمندان اشاره کرد.

آیت الله نعیم آبادی خطاب به نمازگزاران گفت:شما را به خدا و مقدسات قسم می‌دهم که قانون را سرلوحه کار‌های خود قرار دهید و بدانید که تمام نابسامانی‌ها تنها از طریق قانون حل می‌شود.

وی تصریح کرد: عناصری هستند که می‌خواهند قانون را زیر پا بگذارند و شما نگذارید قدرتمندان قانون را زیر پا له کنند، زیرا دراین صورت همه چیز له خواهد شد و قانون اساسی که اساس کار و زندگی ما هست نیز تضعیف می‌شود.

امام جمعه بندرعباس یادآورشد: شما را توصیه می‌کنم نگذارید افراد قانون گریز با پول دیگران در انتخابات میدان دار باشند و از کاندیدا‌ها سوال کنید که هزینه‌هایش را از کجا آورده و چه شخص یا تشکیلاتی به او پرداخت کرده است، هدیه نبوده و آن افرادی که هزینه‌های انتخاباتی اش را تامین کرده‌اند اگر فرد پیروز شود قبل از اینکه نماینده شما مردم باشد نماینده تامین کننده‌های مالی اش خواهد بود.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان از مردم خواست در مقابل انتخاب شده‌ها و دیگر مدیران شعار از کجا آورده‌اید را با تمام شدت مطرح کنند، زیرا گاهی اوقات ما مقصر هستیم.

آخرین خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به امامت آیت الله غلامعلی نعیم آبادی با استقبال بسیار زیاد نمازگزاران مواجه شده بود و نمازگزاران با شعار " این یاور رهبری خدا نگهدار تو" با امام جمعه سابق بندرعباس خداحافظی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده سابقه خدمت در کسوت امام جمعه قشم، مدیرکل اوقات وامور خیریه استان، استاد دانشگاه و حوزه علمیه و مدیرحوزه‌های علیمه هرمزگان را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ف

آخرین خطبه نماز جمعه آیت الله نعمیم آبادی در بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.