بازیگر فیلم تارانتینو به جمع ستارگان «جیمز باند» پیوست

کریستوف والتس، بازیگر فیلم سینمایی «حرامزاده‌های لعنتی» در فیلم جدید جیمز باند ایفای نقش خواهد کرد.

بازیگر فیلم تارانتینو، به جمع ستارگان «جیمزباند» اضافه شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، یک چهره آشنای دیگر به بازیگران فیلم جیمز باند اضافه شد.

اخبار بازگشت کریستوف والتس به مجموعه فیلم سینمایی جیمز باند به حقیقت پیوست. 

او برای اولین بار در مجموعه سینمایی جیمزباند در فیلم «اسپکتر» ایفای نقش کرد؛ والتس در این فیلم نقش یک تبهکار را بر عهده داشت که پیش از آن توسط دونالد پلیزنس، مکس وون و تلی ساوالاس بازی شده بود.

فیلم جدید جیمز باند در حال حاضر در لندن در حال فیلمبرداری است و والتس همانند بازیگرانی مثل دنیل کریگ، رالف فینس، لی سیدوکس و نائومی هریس نقش خود را در این فیلم تکرار خواهد کرد. این فیلم به کارگردانی کری فوکنگا کارگردانی می‌شود و رامی مالک نیز که سال گذشته جایزه اسکار برده بود، در کناره آنا دی آرماس، لاشانا لبنچ، دیوید دنیک و جفری رایت ستارگان جدید این فیلم را تشکیل می‌دهد.

دنیل کریگ به دلیل مصدومیتی که برای وی در سر صحنه فیلمبرداری کشور جامائیکا رخ داده بود، به مدت دو هفته از فیلمبرداری دور شد. بعد از لندن ساخت این فیلم در ایتالیا و نروژ ادامه پیدا خواهد کرد. این پروژه همچنین توقف کوتاهی را به دلیل انفجار در استودیو پین وود که منجر به آسیب دیدن یکی از عوامل شد، تجربه کرد.

این فیلم در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۹۹) در انگلیس و ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۹۹) نیز در آمریکا اکران خواهد شد.

کریستوف والتس که بیشتر به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی «حرامزده‌های لعنتی» به کارگردانی تارانتینو شناخته می‌شود، اخیرا نیز در فیلم سینمایی «آلیتا:فرشته جنگ» ایفای نقش کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سینمای جهان ، بازیگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.