مدیران استان برای انجام تعهدات شان ملزم می شوند

استاندار کرمان گفت: زمانی که یک مدیر و مسئول متعهد اجرای کاریی بوده و با علاقه مسئولیتی را پذیرفته، باید وظایفی را که قبول کرده، انجام داده و صورتجلسات و تعهدات مجموعه خود را عملیاتی کند.

مدیران استان برای انجام تعهدات شان ملزم می شوندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمد جواد فدایی استاندار کرمان گفت: تذکرات و پیگیری‌های بنده برای توجه دادن به این مطلب است که مدیران، کارکنان و مسوولان ادارات استان باید به توافقات، صورتجلسات و تعهدات خود پایبند باشند، از این جهت که اخلاقا، شرعا و براساس وظیفه اداری متعهد به اجرای این موارد هستند.

وی افزود: فعلا نیاز نیست دنبال اهرم برخورد باشیم، اما باید مسئولان را به این مسئله توجه دهیم و تذکرات بنده از این بابت است که خوشبختانه موثر هم واقع شده است.

استاندارکرمان گفت: فکر می‌کنم تا زمان بندی که مشخص کرده ایم یعنی تا شهریورماه مدیران جدی بوده و تعهدات را دنبال کنند و تذکرات تاکنون موثر بوده و امیدوارم به جایی برسیم که نیاز به پیگیری نباشد.

عالی‌ترین مقام اجرایی دولت دراستان کرمان درباره نقش بروکراسی اداری به ویژه مسائل مربوط به مرکز کشور در عدم اجرای مصوبات عنوان کرد: نقش این مسئله درصد عمده‌ای از کار نیست و بخشی از کار بوده که قابل حل است و با جلساتی که با مدیران مرکز داشته ایم این مسائل حل شده و آماده تفویض اختیارات به استان‌ها هستند.

فدایی گفت: باید کار را اینقدر جلو ببریم و در صورتی که کاری تنها معطل تفویض اختیار باشد، آن اختیار را به موقع بگیریم.
انتهای پیام/ح

زمان بندی تعهدات مدیران استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار