رحمانی فضلی در شیروان:

ایران محل رجوع تمام دولت های منطقه است/ امروز به صادر کننده بنزین و گازوئیل تبدیل شده ایم

وزیر کشور گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران سبب شده تا امروز محل رجوع تمام دولت های منطقه باشد.

ایران محل رجوع تمام دولت های منطقه است/ امروز به صادر کننده بنزین و گازوئیل تبدیل شده ایمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان اظهار کرد: ایران با وجود مشکلاتی که دشمنان برای آن به وجود آورده اما ثبات سیاسی و وحدت و همدلی خوبی دارد.

رحمانی فضلی افزود: ایران وارث یک اقتصاد وابسته به نفت و غرب بوده است اما امروز اقدامات بسیار مهمی برای تغییر روند اقتصادی کشور در حال انجام است.

وی تصریح کرد: امروز در عسلویه کار بزرگی توسط متخصصان داخلی انجام شده و همچنین کشور به اندازه ای پیشرفت کرده که بنزین و گازوئیل داخل را تامین و حتی صادرات می کند.

وزیر کشور با بیان اینکه فشارهای موجود بر ایران در حوزه نفت و امورات بانکی است، گفت: قطعاً تحریم ها اثری بر کشور نخواهد داشت و ما صادرات نفت را انجام خواهیم داد.

رحمانی فضلی اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، اجرای اقتصاد مقاومتی سرلوحه کاری مدیران قرار دارد تا توسعه و پیشرفت حاصل شود.

وی تاکید کرد: طرح کلی در حوزه گردشگری برای محدوده کوهستان پارک شیرکوه شیروان ظرف حداکثر یک ماه آینده طراحی و از امور غیر گردشگری خودداری شود.

وزیر کشور بیان کرد: فردا نگاه دشمنان انقلاب و نظام به استقبال مردم از هیات دولت است، بنابراین مردم با حضور باشکوه خود چشم دشمنان را کور خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

صحبتهای وزیر کشور در نشست شورای اداری شیروان

برچسب ها: صادرات ، گاز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۲۰:۵۹ ۲۲ تير ۱۳۹۸
برا معیشت مردم چکار کردید؟؟ // برا بیکاری جوانها چکار کردید؟؟ // مگه قرار نشد با شیب ملایم اوضاع اقتصادی را بهبود ببخشید ؟؟