کالا‌های مورد نیاز سیل‌زدگان لرستان از طریق سامانه توزیع می شود

استاندار لرستان، از توزیع کالا‌های مورد نیاز سیل زدگان استان از طریق سامانه خبرداد.

کالا‌های مورد نیاز سیل‌زدگان لرستان از طریق سامانه توزیع می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سید موسی خادمی استاندار لرستان،   در همایش توزیع کالا‌های اساسی در قالب طرح مهرانه  برای سیل زدگان لرستان در سخنانی با بیان اینکه تعداد زیادی چادر قبل از سیل بین مردم توزیع شد و این کار مهمی بود، اظهار داشت: در حین وقوع سیلاب نیز این امر در استان انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه قبل از سیل و حین آن حضور نیرو‌های هلال احمر جدی و با مسئولیت بود، افزود: بعد از سیل و کمک رسانی هم دبیرکل جمعیت هلال احمر در لرستان حضور یافت و در استان مستقر شدند و هر چه در توان داشتند، نگذاشتند مردم ما تنها بمانند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه کار‌هایی که انجام شد نتیجه‌های خوبی در پی داشت، تصریح کرد: سختی‌های کار را تا حدود زیادی پشت سرگذاشتیم و امروز فاز جدیدی از کار آغاز می‌شود و اقلام مورد نیاز بین مردم توزیع می‌شود.

خادمی، بیان داشت: در استان حدود ۱۰ هزار بسته لوازم خانگی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای سیل زدگان اختصاص پیدا کرده است، در این زمینه نیز شش هزار و ۴۰۰ حواله صادر شده و پنج هزار بسته نیز بین مردم توزیع شده است.

وی با تاکید بر اینکه توزیع این بسته‌ها از طریق سامانه صورت گرفته تا هیچکس دو بار کالا را دریافت نکند، عنوان کرد: اقلامی که امروز تامین شده را در استان توزیع می‌کنیم و تلاش خواهیم کرد که به افرادی که حقشان بوده برسند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه دولت فعلاً برای افرادی که در جریان سیلاب خودرو‌های خود را از دست داده اند مصوبه‌ای در نظر نگرفته است، تصریح کرد: موارد خاص را جمع بندی می‌کنیم و از طریق منابعی که در اختیار است این موارد را حل می‌کنیم.

خادمی، افزود: آنچه توزیع می‌شود در قالب سامانه خواهد بود و هیچ توزیعی خارج از سامانه نخواهیم داشت.

انتهای پیام/م

توزیع کالا‌های مورد نیاز سیل‌زدگان لرستان از طریق سامانه

برچسب ها: سیل ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.