شباهت جالب گریم بازیگر ایرانی به «شربت گل»

تصویری از گریم مهتاب کرامتی بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران در فضای مجازی منتشر شده که شباهت زیادی به «شربت گل» دارد.

شباهت جالب گریم بازیگر ایرانی به «شربت گل»به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «مهتاب کرامتی» بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران عکسی از تست گریم خود در فیلم سینمایی «فرزند چهارم» را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرده که مورد توجه طرفداران این هنرمند قرار گرفت.

نکته قابل توجه این عکس که بسیاری از کاربران فضای مجازی و حتی طرفداران کرامتی هم به آن اشاره کردند شباهت بیش از اندازه او در این عکس به «شربت گل» بانوی چشم رنگین افغانستانی که شهرت جهانی دارد، می‌باشد.

به نظر می‌رسد حتی عکاس این عکس سعی بر این داشته تا زاویه و نگاه مهتاب کرامتی را به عکسی که توسط «استیو مک‌کری» گرفته شده، نزدیک کند.

«شربت گل» دختر افغانستانی با عکس چاپ شده‌اش در مجله‌ سال ۱۹۸۴میلادی نشنال ژئوگرافیک، که در یک کمپ پناه‌جویان در اطراف شهر پیشاور گرفته شده‌بود، شهرت جهانی یافت.

همه مردم جهان بدون شک عکس شربت گل را یک بار دیده اند و حتی بعضی‌ها در دیوار خانه ها یا محل کارشان پوستری از عکس شربت گل را آویخته‌اند.

به گزارش آی فیلم 2، فیلم سینمایی فرزند چهارم روایتگر زن سوپراستاری است که بنا بر دغدغه‌های شخصی و انسان‌دوستانه خود به عکاسی روی آورده و برای پیگیری همین دغدغه‌ها، قصد سفر به سومالی را دارد که ...

به نوشته فارس، «مهدی هاشمی»، «حامد بهداد»، «حسین محب اهری» و «ناصر گیتی جاه» همراه مهتاب کرامتی در این فیلم نقش آفرینی کرده‌اند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.