دغدغه های عشایر کم برخوردار کرمانشاه باید برطرف شود

نماینده مردم کنگاور صحنه هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت:متاسفانه علی رغم سابقه و قدمت ایل پایروند تاکنون خدمات و توجه خاصی به این عزیزان صورت نگرفته است.

دغدغه های  عشایری کمتر برخوردار کرمانشاه باید برطرف شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نماینده مردم کنگاور صحنه هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه علی رغم سابقه و قدمت ایل پایروند تاکنون خدمات و توجه خاصی به این عزیزان صورت نگرفته است.

حسن سلیمانی نماینده مردم شریف شهرستان‌های کنگاور، صحنه و هرسین و مدیرکل امور عشایر استان در دیدار با عشایر ایل پایروند مستقر در منطقه دالوند و قلعه علی شهرستان هرسین و در جمع این عزیزان با اشاره به بی توجهی مسئولین در گذشته و عدم لحاظ نمودن عشایر با قدمت و سابقه ایل پایروند در سرشماری سال ۸۷ سراسری عشایر کشور توجه ویژه مسئولین و رسیدگی به دغدغه‌های این عزیزان را خواستار شد.

وی در ادامه با تشکر از تلاش‌های خوب مدیریت فعلی امور عشایر استان در رسیدگی به مناطق عشایری کمتر برخوردار کرمانشاه، ابراز امیدواری کرد آلام این عزیزان در اسرع وقت مرتفع گردد.

 محمدی مدیر کل امور عشایراستان کرمانشاه خدمت به این جامعه مولد را رسالت مقدس سازمان امور عشایر عنوان و  بیان کرد:امیدواریم با حمایت‌های نمایندگان  استان در مجلس و مسئولین استان بتوانیم کار‌های خدماتی و عمرانی خوبی در این مناطق به انجام برسانیم.

 

انتهای پیام/ز

 

ایل پایروند نیازمند توجه و خدمت رسانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.