رئیس پلیس پایتخت خبر داد؛

کشف محموله بزرگ قاچاق البسه و پارچه در پایتخت

سردار رحیمی از کشف محموله قاچاق البسه در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: با اقدام اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی تهران بزرگ  محموله بزرگ کالای قاچاق کشف شد.

به گفته سردار رحیمی این محموله قاچاق از یکی از استان‌های جنوبی با بارنامه‌های جعلی در حال ورود به پایتخت بودند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: کامیون‌های حامل بار قاچاق با پوشش بار سبوس و کاه در حال طی کردن مسیر و ورود به پایتخت بودند.

سردار رحیمی تصریح کرد: ۱۸ کامیون و دو تریلی کالا‌های قاچاق مذکور را بار زده بودند که از سوی ماموران پلیس فاتب شناسایی شدند و بارشان انواع و اقسام کالای قاچاق از جمله پوشاک، البسه ورزشی، انواع پارچه بود.

به گفته فرمانده انتظامی پایتخت ارزش تقریبی کالای قاچاق مکشوفه ۵۰ میلیارد تومان تخمین زده شده که البته شمارش ریالی این کالای قاچاق هنوز به اتمام نرسیده و پس از تحویل کالا به گمرک باید منتظر اعلام مبلغ ریالی از طرف آن‌ها باشیم.

او گفت: همه این کالا‌ها ساخت کشور چین هستند که از یکی از مرز‌های جنوبی بارگیری شده و از مسیر‌های غیرمعقول به تهران منتقل شدند.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه محموله قاچاق با هماهنگی و پشتیبانی یک باند ۴ نفره بوده است، اظهار کرد: از نظر پلیس راننده‌های این کامیون‌ها مقصر نیستند و می‌توانند آزاد باشند، اما شاید نظر مرجع قضایی چیز دیگری باشد.

طبق اظهارات فرمانده انتظامی تهران بزرگ با کشف کالاهای قاچاق مدکور از ابتدای سال تا الان بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در پایتخت کشف شده که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته افزایش چشمگیری داشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار