تازه‌های ورزشی استان قزوین

از برگزاری رقابت‌های مچ اندازی استان تا ناکامی علیپور در فرانسه

اخبار ورزشی کاراته، سنگنوردی و مچ اندازی را در روز یکشنبه ۲۳ تیر، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز  یکشنبه شاهد خبر‌هایی از برگزاری رقابت‌های مچ اندازی استان،رقابت‌های کاراته انتخابی استعداد‌های برتر دختران استان برگزار شد، دو نشان کاراته کا‌های استان در رقابت‌های کاراته وان کشور و ناکامی علیپور در فرانسه هستید.

رقابت‌های کاراته انتخابی استعداد‌های برتر دختران استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در کاتا انفرادی رده سنی نونهالان، زهرا باجلان. کاتای انفرادی نوجوانان محدثه کیماسی به عضویت تیم استان در آمدند.

در کومیته نونهالان، الهه ایوبی، مبینا اسدی، روژین غلامی، زهرا محمدی، شیوا رحیمی، مطهره فصیحی و در کومیته نوجوانان، هستی قموشی، محدثه غلامحسینی، ریحانه غیبی، فاطمه فلاح و سپیده نعلبندی موفق به عضویت در تیم کاراته استان شدند.

خانه کاراته قزوین میزبان این رقابت‌ها بود.

دو نشان کاراته کا‌های استان در رقابت‌های کاراته وان کشور

در پایان اولین مرحله مسابقات لیگ قهرمانی کاراته کشور (Karate _۱) معراج محمدی در جدول وزن منهای ۵۵ کیلوگرم جوانان پس از کسب ۸ پیروزی با اقتدار بر سکوی نخست این رقابت‌ها ایستاد،کسری برزگر هم در رده سنی نوجوانان موفق به کسب عنوان نقره شد.

این رقابت‌ها طی ۳ روز در سالن مجموعه ورزشی شهید افراسیابی تهران با حضور بیش از ۱۹۰۰ کاراته کا از استان‌های مختلف کشور برگزار شد.

مسابقات مچ اندازی قهرمانی باشگاهی استان برگزار شد

در پایان این رقابت‌ها در بخش تیمی سعید الوند، قهرمانان و رسالت نصرت آباد اول تا سوم شدند.

در بخش انفرادی هم وحید بهبودی و امیر عبدالهی قهرمان قهرمانان چپ و راست دست شدند.

این رقابت‌ها در تالار شهر الوند برگزار شد.

ناکامی علیپور در جام جهانی

جام‌های جهانی سنگ‌نوردی در ماده سرعت رضا علیپور از کسب مدال باز ماند.

در پایان پنجمین مرحله جام‌های جهانی سنگ‌نوردی در ماده سرعت در شامونی فرانسه برگزار شد و رضا علیپور ملی پوش استان با عنوان ۲۳ به کار خود پایان داد.

بیشتر قهرمانان بدلیل تغییر سطح دیواره که پس از رنگامیزی و حذف رزین لازم صورت گرفته بود بر اثر سقوط و یا کاهش رکوردهایشان از دور مسابقات کنار رفتند.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار