کمک ویلموتس به فدراسیون فوتبال و تیم ملی

سرمربی بلژیکی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران درصدد است تا برای حضور ۳ ملی پوش امید به فدراسیون فوتبال کمک کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در دی ماه ۱۳۹۸ در مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ ژاپن به مصاف حریفان آسیایی برود و امیدوارست با هدایت فرهاد مجیدی طلسم شکنی کند و به توکیو برسد.

اللهیار صیادمنش، یونس دلفی و امید نورافکن، ستاره‌های تاثیرگذار و کاپیتان یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) هستند که در اردو‌های اخیر به دلیل اینکه تمرینات تیم امید در فیفادی (روز‌های ملی) نبوده است، نتوانستند در اردو‌ها حاضر شوند. نکته بد و ضعیف زمان برگزاری مسابقات مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ این است که مسابقات در روز‌های فیفادی برگزار نخواهد شد و تیم‌ها نمی‌توانند بدون اجازه باشگاه‌ها از بازیکنان لژیونر استفاده کنند که این موضوع به دغدغه ذهنی کادرفنی تبدیل شده است.

کمک ویلموتس به فدراسیون فوتبال و تیم ملی

فدراسیون فوتبال درصد است تا برای تیم ملی امید با کمک از مارک ویلموتس که زمانی سرمربی تیم ملی بلژیک بود و نام آشنایی در فوتبال این کشور محسوب می‌شود و با نامه نگاری با مهدی بیات، رئیس فدراسیون فوتبال بلژیک از صیادمنش، یونس دلفی و امید نورافکن در مسابقات مرحله نهایی مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ استفاده کند.

کمک ویلموتس به فدراسیون فوتبال و تیم ملی

نامه نگاری‌های ابتدایی در این باره انجام شده و اگر مشکل خاصی پیش نیاید، این ۳ بازیکن در تیم ملی امید حضور خواهد داشت.

حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در این باره بیان کرد: زمانی که بازی‌های انتخابی را پیش رو داریم، ماه ژانویه (دی و بهمن) است و این مسابقات در روز‌های فیفا دی نیست. در همین زمینه جلسه‌ای با ویلموتس داشتیم و از او خواسته‌ایم به ما کمک کند تا یونس دلفی و امید نورافکن که در لیگ بلژیک بازی می‌کنند را در اختیار داشته باشیم. فدراسیون هم نامه‌نگاری‌های خود را با باشگاه فنرباغچه و شالروا انجام داده،، اما هنوز چیزی صددرصد نشده است.

 

کمک ویلموتس به فدراسیون فوتبال و تیم ملی

فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی امید هم در این باره اظهار کرد: در این باره با مارک ویلموتس هماهنگ هستیم و افتخار می‌کنیم که بازیکنان تیم امید به تیم ملی دعوت می‌شوند، اما شک سرمربی تیم ملی اجازه خواهد داد آن‌ها تیم امید را همراهی کنند. بازی‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا و مقدماتی المپیک که دی و بهمن ماه امسال در تایلند برگزار می‌شود در روز‌های فیفا نیست و این باید با مکاتبات دوستانه فدراسیون فوتبال با باشگاه‌های خارجی حل شود تا ما برای این بازی‌ها لژیونر‌ها را هم در اختیار داشته باشیم.


بیشتر بخوانید:

تقابل جوان‌های فوتبال ایران در شطرنج ویلموتس و مجیدی

حضور ستاره تیم ملی در تمرین یوزها/ فرهاد مجیدی پا به توپ شد

عکس یادگاری بازیکنان و کادرفنی تیم ملی با جانباز پرسپولیسی/ تذکر هاشمیان و ویلموتس به ملی پوشان آرام


انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتبال امید و بزرگسالان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.