پیگیری هفته سوم رقابت‌های لیگ فوتبال خراسان جنوبی

رقابت های لیگ فوتبال خراسان جنوبی در هفته سوم پیگیری شد.

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند، گفت: رقابت‌های هفته سوم لیگ فوتبال مردان استان با انجام ۳ بازی به میزبانی شهرستان‌های قاینات، نهبندان و بشرویه پیگیری شد.

وی افزود: در دیدار طلای سرخ قائنات و شهید پرویز شرقی فردوس نماینده قائنات ۳ بر ۱ پیروز و در دیدار شهرداری نهبندان و مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند که به میزبانی بشرویه برگزار شد، نماینده بیرجند با نتیجه ۳ بر ۰ از سد حریف خود گذشت.

رییس هییت فوتبال خراسان جنوبی گفت: در دیدار دو تیم تعاونی دهیاری‌های بشرویه و ایرانجوان بیرجند، ایرانجوان با نتیجه ۴ بر ۲ از سد حریف خود گذشت.


حضور مربی تیم ملی ووشو  در اردوی آماده سازی تیم ووشو خراسان جنوبی

خرمشاد رئیس هیئت ووشو خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبیرجند، گفت: تمرینات تیم ووشو استان با مشارکت نفرات برتر مسابقات قهرمانی استان از شهرستان‌های مختلف و با حضور منصور نوروزی قهرمان جهان و مربی تیم ملی ووشو کشور از روز چهارشنبه لغایت جمعه در محل خانه ووشو استان برگزار گردید.

وی افزود: منتخبین این دوره از اردو در مسابقات ووشو قهرمانی کشور که سوم و چهارم مردادماه سال جاری به میزبانی بیرجند برگزار می‌گردد شرکت خواهند نمود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار