سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت بازنگری و به تصویب هیات مدیره‎ رسید

سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت با استراتژی ایجاد زنجیره همکاری‏‌های تجاری منسجم برای ارائه خدمات ارتباطی زیرساختی نوین، با کیفیت، امن و پایدار؛ بازنگری، تدوین و به تصویب هیات مدیره شرکت رسید.

ارتباطاتبه گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نرگس طاهری، معاون راهبردی و توسعه کسب و کار مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، با اعلام این مطلب، گفت: با تصویب این سند راهبردی، شرکت ارتباطات زیر ساخت طی افق ۱۴۰۴ راهبر اکوسیستم ارتباطات دیجیتال امن و پایدار در منطقه می‌شود.

طاهری، با اشاره به مراحل تنظیم سند راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت، افزود: این سند با انتخاب متدولوژی مناسب و بازنگری بخش‌های مهم شامل ماموریت، چشم انداز، اهداف کلان، راهبرد‌ها و شاخص‌های آن و همچنین آنالیز بازار مخابراتی همراه با شناسایی نیاز ذینفعان و تحلیل محیط بیرونی تنظیم شده است.

وی، با اشاره به ماموریت اصلی شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان پیشران تحول دیجیتال کشور، بر ضرورت توسعه و باز مهندسی زیرساخت‌های اصلی شبکه ملی اطلاعات، امنیت و پایداری، افزایش کیفیت خدمات، کاهش قیمت تمام شده خدمات و گشایش بازار برای حضور موثر بخش غیر دولتی در کنار وظایف حاکمیتی تاکید کرد.

معاون راهبردی و توسعه کسب وکار، گفت: ایجاد زنجیره همکاری‏های تجاری منسجم، کسب سهم از بازار‌های منطقه‌ای هدف، توسعه متوازن ابعاد حاکمیتی و تجاری و همچنین ارتقاء بهره وری کسب و کار از اهداف کلان سند راهبردی شرکت است که بر مبنای این اهداف، راهبرد‌ها و نقشه راهبردی این سند نیز طراحی و تنظیم شده است.

وی تصریح کرد: پیشرفت تکنولوژی همراه با واقعیت‌های بازار و نیز روند کاربرد‌ها و ظرفیت مالی این شرکت، برنامه ریزی شبکه را از حالت سنتی بر مبنای تقاضا خارج و نظام برنامه ریزی شبکه را پیچیده‌تر کرده است.

طاهری، خاطرنشان کرد: در تهیه این سند از اسناد بالادستی از جمله سیاست‌های کلی نظام و قانون برنامه ششم توسعه کشور، سند برنامه راهبردی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه ششم، سند "تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات" مصوب شورای عالی فضای مجازی و نظرات اکثر خبرگان شرکت و سایر اسناد بالادستی مرتبط استفاده شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.