شهروندخبرنگار زاهدان؛

خنک کردن بیماران با پنکه در بخش اطفال بیمارستان! + فیلم و (جوابیه)

نبود وسایل سرمایشی در بخش اطفال بیمارستان امام علی (ع) زاهدان باعث گلایه شهروندخبرنگار ما شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شهروندخبرنگار ما از نبود وسایل سرمایشی در بخش اطفال بیمارستان امام علی (ع) زاهدان گلایه‌مند بوده و فیلمی را ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار – زاهدان

 

جوابیه بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان؛

چیلرها از جمله تجهیزات مناسب برای تامین سرمایش اماکن وسیع مانند بیمارستان ها محسوب می شوند که به عنوان یک سیستم رایج در همه بیمارستان ها استفاده می شود و قابلیت تنظیم دما و تثبیت آن روی درجه مشخصی در تمام محیط، وجود دارد. در بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان هم از سیستم تهویه مطبوع هوا و سیستم سرمایشی چیلر استفاده می شود. در چند روز اخیر با وجود گرمای شدید هوا در منطقه، چیلرها با تمام ظرفیت کار می کنند و البته نیاز چیلر به مصرف آب برای خنک تر نگه داشتن هوا بیشتر شد و کمبود آب، منجر به کاهش توان دستگاه گردید چرا که این سیستم برای خنک کردن محیط از طریق گردش آب سرد،عمل می کند. از طرف دیگر برخی از بیماران به دلایل مختلف تمایل به خنک تر شدن محیط دارند. بنابراین بیمارستان اقدام به تهیه پنکه برای تمام بخش ها نموده است تا در صورت نیاز، بیماران با مشکلی مواجه نباشند البته باید به این نکته هم اشاره کرد که برخی از بیماران علیرغم وجود سیستم تهویه مطبوع، اقدام به باز کردن پنجره اتاق می کنند که این موضوع باعث افزایش دمای هوا از دمای آسایش محیط و عدم بهره مندی تعدادی از اتاق های مجاور از سرمای مطلوب می شود.
در مجموع علاوه بر اینکه معتقدیم تامین یک محیط عمومی مناسب جهت رفاه تمام خدمت گیرندگان علاوه بر تامین زیرساخت، امکانات و تجهیزات مناسب، نیازمند همکاری و حسن توجه خدمت گیرندگان نیز می باشد از آنجا که بیمارستان خود را ملزم به تامین شرایط مناسب می داند برای افزایش راندمان سرمایش محیط پیگیری های فوری انجام خواهد شد.

روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان

 


بیشتر بخوانید: گلایه شهروندان آغاجاری از وضعیت نامناسب بیمارستان + فیلم


 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

گلایه از نبود وسایل سرمایشی مناسب در بیمارستان امام علی (ع) زاهدان + فیلم 

 

برچسب ها: درمان ، دانلود فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار